Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
PacinoLover schreef:Mijn paard flitpte een keer helemaal in de ring omdat die andere paarden zag springen werd die helemaal gek.
Stappen ze uit gaan ze naar de Jury ernaast om te zeggen dat Mn paard flipt en dat ze me niet zo goed moet beoordelen en dat ik een ander bit moet gebruiken en echt ik deed volgends hun alles fout. En toen reed ik mn 2e proef gingen ze vet op mij letten terwijl ze zelf alweer een nieuwe pony in de ring had.
Jury's :S
Paarden lopen niet altjid zoals je wilt!
Dat kunnen hun toch snappen.:S
Lowara schreef:ik had van de week een sublieme opmerking. "jammer dat het paard wegglijd"
hehe raar he, na een wolkbreuk in een modderige bak waarbij je meer moeite doet om erin te blijven ipv eruit te glibberen
was zelfs nog 6de daar
maar vond de opmerking zo heeeeeeerlijk droog
SparklingApp schreef:Erg grappig dit topic!
Ik heb er ook een paar;
toen ik met een paardje voor het eerst in de B starte, ze liep net een paar maanden onder het zadel, maar dat kan een jury ook niet echt weten, stond er op mijn protocol; paard moet met meer buiging in haar gewrichten lopen!
Het was best wel zo dat dat zou mogen, maar ik vind het nog altijd een pittige opmerking voor de B!
Ook een keer gehad dat ik met mijn Appaloosa merrie dressuur moest starten voor een cross en dat ik bij de jury moest komen en die zei; "volgens mij heb je het verkeerde zadel op" toen ik vroeg wat hij bedoelde zei hij dat ik beter een westernzadel op kon doen....
Als het alleen voor de dressuur was geweest had ik niet meer gestart op dat moment, we kregen dus ook super lage punten.
Later met hetzelfde paard nog eens gehad dat een jury na onze proef uit haar auto kwam en vertelde dat de middendraf echt helemaal perfect was!!! Dus ik zeg; "wat leuk, ik heb nog nooit een 10 gehad!" kregen we een 8.... blijf dan maar in die auto zitten...
Ik heb ook nog eens een jury gehad die mij na de proef vertelde dat ze vond dat ik meer uit mijn paard haalde dan er in zat, ik heb er lang over lopen denken, maar weet nog steeds niet of het een compliment moest zijn of juist niet.
Bonfiralover schreef:Die vrouw startte M1 en voor haar gevoel ging de proef super. Na de proef komt de jury de auto uit, roept ze: `Dat is toch geen schouderbinnenwaarts! Dat is z´n kont in het hek douwen!´
LisaB schreef:Tijdens een proef gooide mijn paard 3 x met z'n hoofd, vliegen. Staat er onderaan bij "ontspanning en rechtgericht zijn" 5, paard loopt niet constant aan de teugel. Meneer de jury, het is altijd nog nageefelijk, en vliegen kunnen erg vervelend zijn. helaas voor mij.
DreE schreef:in een B proef zeggen dat de pony opgericht moet lopen...
runningkawa schreef:Ik snap idd ook niet dat mensen dat zo raar vinden
paard te diep of op de voorhand, moet meer opgericht lopen
Nergens schrijft de jury dat het de oprichting van de Z moet zijn