wilmatj schreef:Cchanny schreef:Daar werd ik ok voor gewaarschuwd.
Dat ze vele laten zakken door "te weinig rijtechnisch inzicht"
Nouja als je bednekt dat ongeveer er maar 4 van onze cursus van de 19 hun diploma hebben.
ik heb 28 aug mijn her gedaan.
en weer gezaktook idd weer aan te weinig rijtechnisch inzicht, vorige keer bij dressuur en springen dit keer alleen bij het springen.
Vorige keer alleen te weinig bij springen.
Nu bij beide.

ook idd weer aan te weinig rijtechnisch inzicht, vorige keer bij dressuur en springen dit keer alleen bij het springen.
Ik had bij mijn examen een blessure en dat wisten de examinatoren niet. Ik had een supergoede cursusleidster
, die helaas niet vooraf die heeft kunnen aangeven aan de examinatoren. Mijn gehannes met de hindernissen werd afgedaan als onzekerheid. Ik was door mijn cursusleidster in de opleiding steeds als hoogste geplaatst met mijn punten voor het lesgeven (constant de hoogste score van een 7 !!!) Dat hebben ze pas naderhand schijnbaar gezien of gehoord. Geen idee of ze daar nu met het (her) examen WEL rekening mee hebben gehouden en dit NU ook meenemen. Bij het examen werd gezegd achteraf tegen me : "Misschien hebben we het dan wel verkeerd beoordeeld"......
Dus als het erop aankomt of ze op het moment zelf rijtechnisch inzicht beoordelen of er willekeur in het spel is dan weet ik het antwoord wel. Ik scoorde tijdens de cursus constant heel hoog en daarin werd ook zeker mijn rijtechnisch inzicht meegenomen. Dan zak je alsnog en wie zegt mij dat de heren examinatoren hetgeen ze bij het examen te zien/horen gekregen hebben NU wel meenemen in hun beoordelingen ?? Misschien zak ik alsnog wel op weining rijtechnisch inzicht en dan ??? Hoe zou je zoiets kunnen verklaren dan...... ? Ik heb toch wel laten zien tijdens de cursus voorafgaande aan het examen dat ik rijtechnisch inzicht heb en geef al meer dan 20 jaar les, tot volle tevredenheid van de lesklanten, die ook daadwerkelijk verbeteren door mijn lessen....... Het zou dus wel heel raar zijn als ik nu ineens geen rijtechnisch inzicht zou hebben en het geeft maar eens aan dat ook degene die dus wel degelijk rijtechnisch inzicht hebben door gewoon domme pech kunnen zakken...... Alle andere cursisten waren het er toen tijdens het examen ook over eens dat als er iemand had MOETEN slagen IK dat wel zou zijn geweest.....maar helaas.......