Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

met de IL had je dat veel meer
en iedereen moet 5 moeilijke vragen bedenken, rara wat gaan we doen :S schipper1 schreef:Hoe vinden jullie de cursus?
Wij hebben tot nu toe elke avond bereveel discussie...kan me niet voorstellen dat we allemaal binnen 2 maanden slagen...!!!Ondanks de strenge voorselectie een ontzettend groot verschil in inzichten hoor!
Nu gelukkig stukken minder, de cursusleidster kapt het gelukkig ook sneller af, die gaat niet mee in een discussie over 1 punt verschil
abcde schreef:ja ik had ook mail,
ga toch me map maar eens open doen, ik ga er vanuit dat ik met logisch denken een hoop weet, en leer/lees dan voor het examen nog even na. Dus ben benieuwd 5 moeilijke vragen..........
jury schreef:zo hier ook weer terug van cursus. Nog sensatie op terugweg. Auto volledig in de brand op de vluchtstrook (voor de duidelijkheid niet die van ons dus).
Relaxed schreef:schipper1 schreef:Hoe vinden jullie de cursus?
Wij hebben tot nu toe elke avond bereveel discussie...kan me niet voorstellen dat we allemaal binnen 2 maanden slagen...!!!Ondanks de strenge voorselectie een ontzettend groot verschil in inzichten hoor!
Bij de IL hadden wij ook super veel discussie, van dat gemierene*k over of het een 5 of een 6 moet zijnNu gelukkig stukken minder, de cursusleidster kapt het gelukkig ook sneller af, die gaat niet mee in een discussie over 1 punt verschil
dat klinkt mij zo bekend