Ik wacht het weer nog even af.... Misschien stopt het straks met sneeuwen en dan durf ik het wel aan. Weet jij al wat je doet?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Chaos schreef:Wij hebben nauwelijks gebruik gemaakt van de map vorig jaar. Mijn instructeur begon gewoon te vertellen, een uur lang. En je kreeg dan de hoofdstukken mee die je erbij moest lezen enzo. Wij maakten veel aantekeningen van zijn theorie-lessen, dit was erg interessant en zeker zo bruikbaar voor je examen als de map opzich!!

Sannnn schreef:Heb je geen nr van je cursusleider Tarja? Dan zou ik even bellen.
Jij woont er idd heel dichtbij kleinvosje. Dan is het wel te doen, maar als ik wel mee had gedaan en ik had Vero moeten meenemen had ik het denk ik niet gedaan. Sneeuwt hier nog steeds.
Sannnn schreef:Heb je geen nr van je cursusleider Tarja? Dan zou ik even bellen.
Jij woont er idd heel dichtbij kleinvosje. Dan is het wel te doen, maar als ik wel mee had gedaan en ik had Vero moeten meenemen had ik het denk ik niet gedaan. Sneeuwt hier nog steeds.
Dus even afw8, die zitten er ook vaak naast. Manege ligt echt aan een dijk en je kan er alleen via dijkjes komen, die strooien ze als laatste, dus is gewoon erg glad dan. Chaos schreef:Wij hebben nauwelijks gebruik gemaakt van de map vorig jaar. Mijn instructeur begon gewoon te vertellen, een uur lang. En je kreeg dan de hoofdstukken mee die je erbij moest lezen enzo. Wij maakten veel aantekeningen van zijn theorie-lessen, dit was erg interessant en zeker zo bruikbaar voor je examen als de map opzich!!
Heb samen met Chaos de cursus in Didam gedaan bij Carel vorig jaar. 
)