Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Jodyy93 schreef:Ja.zo kikken zee inderdaad... Heel vervelend geeft je ook gewoon een rotgevoel... Ook hoe ze dingen tegen je zeggen en vragen... Toch wel een groot minpunt!

MaxMindy schreef:Andamoon waneer heb jij examen gedaan ??
ik 6 sept dus mag nu toch wel een keer bekend worden!!

MaxMindy schreef:Ja duurt lang bij KNHS.
Morgen nieuwe ronde nieuwe kans..
Denk dat jij dan eind volgende week bericht krijgt Andamoon dus nog steeds duimendraaien!!!!
lang........
Jodyy93 schreef:ja ik heb het vannacht ook allemaal nog een keertje nabeleefd, en zie niet in wat ik fout heb gedaan maar toch het gevoel dat ik straks ben gezakt zit er wel, waarom weet ik niet. maar die jury was ook zo negatief, hij vertelde snel wat allemaal goed was, en ging dramatisch door op het puntje waar ik op had moet "letten" ofzo. nouja daar ben ik het nog niet mee eens. maarja ik zei ook al tegen iemand die daar ook her had, dat ze daar volgens mij zitten om je te laten zakken inplaats van slagen... trouwens andamoon wat en leuk paard op je PF foto? lijkt ontzettend op een paard dat ik ken van mijn stage!
Cchanny schreef:Jodyy93 schreef:ja ik heb het vannacht ook allemaal nog een keertje nabeleefd, en zie niet in wat ik fout heb gedaan maar toch het gevoel dat ik straks ben gezakt zit er wel, waarom weet ik niet. maar die jury was ook zo negatief, hij vertelde snel wat allemaal goed was, en ging dramatisch door op het puntje waar ik op had moet "letten" ofzo. nouja daar ben ik het nog niet mee eens. maarja ik zei ook al tegen iemand die daar ook her had, dat ze daar volgens mij zitten om je te laten zakken inplaats van slagen... trouwens andamoon wat en leuk paard op je PF foto? lijkt ontzettend op een paard dat ik ken van mijn stage!
Daar werd ik ok voor gewaarschuwd.
Dat ze vele laten zakken door "te weinig rijtechnisch inzicht"
Nouja als je bednekt dat ongeveer er maar 4 van onze cursus van de 19 hun diploma hebben.
ook idd weer aan te weinig rijtechnisch inzicht, vorige keer bij dressuur en springen dit keer alleen bij het springen.
MaxMindy schreef:Andemoon Gefeliciteerd met je verjaardag een fijne dag gewenst![]()
En wederom geen post van de KNHS![]()
Snap niet dat het zo lang moet duren ze weten eigenlijk direct al of je geslaagd bent
.. Zouden ze het echt al weten? Of gewoon een percentage vaststellen dat mag slagen..? Ik snap het niet. De reden waarom ze het niet gelijk vertellen is omdat je van andere cursussen af komt? SO WHAT? Dat doet er toch niet toe?