Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Wanted2003 schreef:Ik wil helemaal niet zeggen dat een jong paard anders beoordeeld moet worden, maar een paard, jong of oud hoeft in de B NIET opgericht te lopen. Ik ben zelf z2 dressuur geweest dus weet het verschil tussen diep en opgericht toch echt wel. Mijn paard liep zeker niet diep, of té diep, integendeel.
KimWelsh schreef:Even betreft het slechter jureren bij halfingers/fjorden/friezen etc, ik denk dat dit inderdaad meer uitzondering dan regel is. Natuurlijk heb je helaas een paar van die minder leuke juryleden die inderdaad slechter jureren bij zo'n ras, maar dit komt echt niet zoveel voor. Ik heb gewoon een Welsh cob, normaal beessie dus, en ook bij mij komt het gewoon weleens voor dat ik het (en niet alleen ik) niet eens ben met de punten, dat blijf je dus altijd wel houden.... maar natuurlijk zijn er ook uitzonderingen
bonnielau schreef:Wanted2003 schreef:Ik wil helemaal niet zeggen dat een jong paard anders beoordeeld moet worden, maar een paard, jong of oud hoeft in de B NIET opgericht te lopen. Ik ben zelf z2 dressuur geweest dus weet het verschil tussen diep en opgericht toch echt wel. Mijn paard liep zeker niet diep, of té diep, integendeel.
Over dit stukje heb ik nog even een vraag, als jij Z geweest bent mag je toch helemaal niet meer in de B starten?
Voor de rest is de discussie al geweest dus die ga ik niet weer oprakelen, ben gewoon ff nieuwsgierig.
Sansje schreef:Mocht ik weer eens in het Z geraken is het echter wel uit met de B-pret
daffodil schreef:Overslaan mag al als je M1 plus winst bent geweest, dus tien, wegwezen uit de B mocht je ooit met een jonkie beginnen! Moet je alleen wel rekening houden met leeftijd wil je in het L beginnen.
Wanted2003 schreef:eindelijk.. het werd tijd;)
oosterhoff schreef:Wanted2003 schreef:eindelijk.. het werd tijd;)
Hoeveel punten had je eigenlijk in die proef waar dat commentaar gegeven werd?
Novice schreef:Ik hoorde laatst een verhaal van demanege eigenaar:
Zijn kleindochter reed haar allereerste bixiewedstrijd. Net 6 jaar en super verlegen.
Vraagt de jury aan het eind "en wat vond je ervan?"
Meisje antwoord: "Ik vond het wel goed gaan"
Jury: "Nou dan is er in ieder geval nog iemand die het goed vond!"
Sorry maar dat vind ik dus echt niet kunnen