Het is wel een optie.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

andamoon schreef:SUCCES Capriootje. Het gaat vast lukken. Goed luisteren en je best doen. Dat doet Jodyy93 ook. Jodyy93 JIJ ook SUCCES, laat maar weten hoe het is gegaan !!!

Cchanny schreef:Ja het is erg moeilijk om positief te bijven ja.
Het is wel een optie.

Daniellejody schreef:Ik ga in januari beginnen met de Orun.. best wel zin aan.
Heeft iemand toevallig de boeken over? Wil alvast beginnen met leren aangezien ik best wel een pittige studie ernaast volg, maar je krijgt de boeken pas op de avond zelf toch?
andamoon schreef:Capriootje dat gaat lukken en als je dat soort zaken weet kan Jodyy93 daar haar voordeel mee doen, door jou en je paard zo te begeleiden dat jij en je paard er NA de les met een goed gevoel uitkomen. Geloof ook niet dat het probelemen zal geven. Je bent in goede handen !!!!

andamoon schreef:Daniellejody schreef:Ik ga in januari beginnen met de Orun.. best wel zin aan.
Heeft iemand toevallig de boeken over? Wil alvast beginnen met leren aangezien ik best wel een pittige studie ernaast volg, maar je krijgt de boeken pas op de avond zelf toch?
Daniellejody SUCCES in Januari !!!
IK weet is dat we op de eerste avond inderdaad de map kregen met de verschillende onderdelen er in. Ik heb mijn map al aan iemand gegeven, dus helaas.

Pff ik krijg helemaal de kriebels. Nog ruim 10 dagen en dan weten we het pas..

Ramzi schreef:Bij ons ookPff ik krijg helemaal de kriebels. Nog ruim 10 dagen en dan weten we het pas..
![]()
Ik weet het echt NIET! Denk aan de ene kant wel, geen fouten, goede uitleg. Maar aan de andere kant kan het een instinkersvraag zijn geweest.. Schiet mij maar lek!
andamoon schreef:Cchanny schreef:Ja het is erg moeilijk om positief te bijven ja.
Het is wel een optie.
Helemaal mee eens. Je WEET het niet en het is in sommige gevallen ook zooo oneerlijk. Dan slaagt de één met dat en dat wel en de ander NIET....... Geen wonder dat je er onzeker van wordt. Terwijl ik lesgeven net als jij gewoon zooo leuk vind om te doen. Ik ben altijd helemaal trots op degene die ik lesgeef als ze op een wedstrijd helemaal glimmend met een beker in de hand op me af komen. GEWELDIG om te doen ! Ik hoorde van é'ntje bij mij op de cursus die WEL geslaagd was dat ze er eigenlijk helemaal NIKS mee doet met dat papiertje en dat het "wel leuk" is om te hebben.......
We kijken wel en anders kom ik je aanmoedigen, omdat ik zoooo goed weet hoe je je voelt !!!!

Heel jaloers op haar. andamoon schreef:Ramzi schreef:Bij ons ookPff ik krijg helemaal de kriebels. Nog ruim 10 dagen en dan weten we het pas..
![]()
Ik weet het echt NIET! Denk aan de ene kant wel, geen fouten, goede uitleg. Maar aan de andere kant kan het een instinkersvraag zijn geweest.. Schiet mij maar lek!
Het ging dus goed bij jou. Voor mijn gevoel ook wel, maar ja zoals je hierboven hebt kunnen lezen zegt dat helemaal NIKS......Ik vind het zooo spannend. Liever had ik het direct geweten, nu moet je wachten op de post. Laat je het weten Ramzi als je bericht hebt gehad ? JIJ zult het dan wel hebben gehaald !
Ramzi schreef:andamoon schreef:Het ging dus goed bij jou. Voor mijn gevoel ook wel, maar ja zoals je hierboven hebt kunnen lezen zegt dat helemaal NIKS......Ik vind het zooo spannend. Liever had ik het direct geweten, nu moet je wachten op de post. Laat je het weten Ramzi als je bericht hebt gehad ? JIJ zult het dan wel hebben gehaald !
Het ging goed, maar we wachten het papiertje af..

en ook je theorie niet eens haalt en dan toch slaagt is dat zeeer wrang voor degene die WEL heel graag willen en de inzet ook tonen maar door pech of een onwillige examinator het zo gewenste papiertje NIET halen.......
Jodyy93 schreef:ja die orun is echt heel apart. vraag me soms ook af wat ze nou willen zien in zon examen want sommige zonder enig inzicht of risico in de lessen, slagen.. en sommige die echt bezig zijn de combi's te verbeteren slagen dan niet, omdat er dan weer een foutje is ontdekt ofzo...
Ik hoop maar dat ik het uiteindelijk WEL heb gehaald en het niet NOG een keer moet doen, weer die zenuwen en weer al dat geregel en het belangrijkste het kost ook weer TIJD en GELD...