ik zelf heb vooral moeite met die afstanden van springen ik heb een keer gesprongen in mijn leven.
en dan moet je daarin nog les gaan geven ook
maar we oefenen dat nog extra voor de dressuur miepen onders ons op de cursus.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dat zijn wel andere vragen. Nimroy schreef:oww oke.. nou dan ga ik dat is ff bestuderen en anders gok ik t er wel op haha als je nou bij het achterbeen een vraag krijgt van noem de beengewrichten op van boven naar onder.. hoort dan het heup en kniegewricht er ook bij? Want die zitten vrij hoog natuurlijk..
hesterv schreef:Trouwens voor diegene die tijdens de praktijk op andere paarden moeten rijden (fase 2), willen jullie alle medecursisten wel toelaten op jullie paard zeg maar??
Ik heb nl. mn twijfels bij eentje in mn groep of dat wel goed zal gaan met mijn paard. Uiteraard zal de begeleider/instructeur hier ook wel inzicht in hebben maar toch... Hebben jullie het daar nog over gehad? Of dat medecursisten voorkeur hebben etc.??
hesterv schreef:Trouwens voor diegene die tijdens de praktijk op andere paarden moeten rijden (fase 2), willen jullie alle medecursisten wel toelaten op jullie paard zeg maar??
Ik heb nl. mn twijfels bij eentje in mn groep of dat wel goed zal gaan met mijn paard. Uiteraard zal de begeleider/instructeur hier ook wel inzicht in hebben maar toch... Hebben jullie het daar nog over gehad? Of dat medecursisten voorkeur hebben etc.??
kaatje77 schreef:Nee, bij ons wordt er gewoon geloot en die 20 minuten dat ze erop moeten, dat geeft toch niks?
We hadden een leuke club mensen die best wisten waar ze mee bezig waren. Mijn (jonge) paard liep gewoon onder de wisselruiters en ik kon prima uit de voeten met m`n ruilpaarden.