Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:dat heb ik idd ook niet uit de teksten gehaald.
ik vind het zelf alleen niet beter/knapper van de een als van de ander.
want als je het dan zo knap vind van een koudbloed,dan maak je zelf ook onderscheid,en dat is toch wat je niet wil?
dat heb ik idd ook niet uit de teksten gehaald.
ik vind het zelf alleen niet beter/knapper van de een als van de ander.
want als je het dan zo knap vind van een koudbloed,dan maak je zelf ook onderscheid,en dat is toch wat je niet wil?
Snoevie schreef:ik vraag me ook af of er mensen zijn met een muildier of muilezel die proeven rijden.
volgens mij vallen die ook onder de koudbloeds?
naresha schreef:Hier zijn vast veel meningen over verdeeld, ik denk dat het heel leuk is voor B/L misschien M maar daarna zou je toch meer aan sportpaarden gaan denken, tuurlijk heb je uitschieters maar het moet wel sport blijven..
Paula1990 schreef:Mischien M is onzin er komt steeds meer concurentie van de koudbloeden met de warm(sport)bloedjes en er komt een tijd dat we net zo sterk als jullie staan kwa niveau tm de Zz lichtwant ze kunnen het zekers te weten!! Ze hebben allmeaal een staart,hoofd,en vier benen!!
Paula1990 schreef:Waarom zou niet ieder paard tot Z kunnen komen met de juiste klik tussen ruiter en paard ... nou het lukst met die combinatie echt wel hooranders zouden er niet zoveel mensen in de Z rijden ... ongeacht het ras..