Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
judithh schreef:Moet er wel bij zeggen of ik niet weet of de nieuwe IL juryleden er ook èèn krijgen, ligt denk aan de examentijd/uitgave datum, misschien even bellen naar de KNHS...de Nieuwe IM juryleden krijgen hem wel.
WestBest schreef:Afhankelijk van datum en plaats wil ik wel komen voorrijden (IL of IM) en een van mijn leerlingen kan bij de IZ komen. Ik zie er geen apart topic voor, dus ik meld het maar hier.
Info per pm
. Gelukkig was ik woensdag vrij
Sansje schreef:Doe je de L cursus of de M cursus esther? Wij doen grotendeels allemaal de M cursus, misschien verschilt dat?
judithh schreef:Moet er wel bij zeggen of ik niet weet of de nieuwe IL juryleden er ook èèn krijgen, ligt denk aan de examentijd/uitgave datum, misschien even bellen naar de KNHS...de Nieuwe IM juryleden krijgen hem wel.
miep1979 schreef:abcde schreef:breukelen?? IZ is dit jaar niet maar ze mag wel een m2 proef rijden?
We hebben je gemist gisterenavond.....
Helaas geen nieuwe proeven bekeken die kampioenschappen met elkaar beoordeeld.

miep1979 schreef:Ben je ondertussen al wel weer opgeknapt
Overigens ik had PB van een ruiter van de stalling daar en die gaat even informeren of er mogelijk M ruiters vandaar willen voorrijden, wordt vervolgd

TeeGee schreef:Mijn paard schaart ook met zn achterbenen in de sb, krijg het er maar niet uit en ik maar oefenen!!