Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
haha
) Mootje schreef:Ik wil mij trouwens ook beschikbaar stellen voor de lessen in Naaldwijk, Wateringen en evt. Hazerswoude. Met eigen rijden hoeft toch geen combi’s mee te nemen tijdens de cursus? Anders kan ik ook nog wel Vlaardingen & Nootdorp eraan toevoegen
kleinvosje schreef:Ja, voor het examen moet je in wedstrijd tenue. Is er niet iemand die dat heeft van wie je het kunt lenen?
nou ja heb nog paar maandjes om te kijken of ik het kan lenen. Wat balen zeg, ik rij helemaal geen wedstrijden, vroeger gedaan, maarreee toen was ik een jaar of 13. Die pas ik niet meer
Wat voor maat heb je? Jasmijn1989 schreef:@joscaa, D pony mag als je zonder eigen rijden doet. Maar zoals de naam van de cursus al zegt. Is het Zonder eigen rijden. Dus moet je iemand meenemen die (jou) pony rijdt. Zodat je groep les kan geven. Je kunt dus niet bij je eigen cursus je eigen pony starten.
Wij mochten trouwens (ook zonder eigen rijden) voor de dresuur ook C pony combinaties meenemenDat scheelt alweer een beetje!