Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ramzi schreef:Maarja, als je dit combinatie nog nooit hebt meegenomen en zegt dat die combinatie wel eens springt en dressuur m2 rijdt vertrouw je toch wel op je medemens...![]()
Laureentje schreef:Ik hoef gelukkig alleen maar te rijden. Vond de vorige keer met het lesgeven en zo al stress genoeg opleveren. Ruiter meenemen en maar hopen dat de andere ruiters ook fijne combinaties meenemen.
Ramzi wanneer heb jij de cursus gedaan? En moet je nu afrijden en lesgeven?
HTM schreef:Ramzi schreef:Maarja, als je dit combinatie nog nooit hebt meegenomen en zegt dat die combinatie wel eens springt en dressuur m2 rijdt vertrouw je toch wel op je medemens...![]()
Daar zeg je het al, wel eens springt
En idd er zijn mensen die zeggen / denken dat ze heel goed zijn, en t allemaal wel eff doen, maar het lijkt mij dat je toch je ruiter wel 1 keer in het echt hebt zien rijden voordat je deze meeneemt...
Wij hadden er ook 2 die we nog nooit met de lessen hadden gehad, maar meerdere van ons (incl onze cursus leidster) hadden deze mensen al heel vaak op wedstrijden zien rijden, en wij wisten van die mensen wat ze al behaald hadden in de sport.
Ik snap echt niet dat je maar zomaar iemand meeneemt die zeg dat die rijden kan..
En dat had niet met de kwailiteit van de instructerus te maken. Onze lesgeefster was ook erg verbijsterd..

Splinter schreef:Cchanny schreef:Pff.
Heb mijn herkansing zoo verkloot.
Er moet een wonder gebeuren als ik wil slagen.
Heb twee grove fouten gemaakt.
Hoor je het niet gelijk dan??
Ik duim voor je hoor
Cchanny schreef:
1. Maar mijn commentaar was, zodra een paard actief van achter is, kan hij pas voor zakken. En ik was behoorlijk bezig met overgangen schijnovergangen ect.
2. Ook liet ik de lepels perongeluk op de staandjes ..![]()
Vervolgens uit zenuwen klopten mijn afstanden niet helemaal zoals ik wilde.
De paarden gingen er wel gewoon netjes overheen zonder gevaarlijke capriolen enzo.
3. Zou het misschien mogelijk zijn om de KNHS te bellen voor de uitslag? zouden die het weten ?