Somebody_ schreef:Dat zeg ik toch ook?! Ik vind jou prestaties ten opzichte van het geld dat je vraagt, niet in verhouding staan. Nu moet ik zeggen dat ik sowieso in het algemeen al van mening ben dat er veel teveel geld wordt gevraagd voor lessen. Zoals Margriet ook aangeeft, het moet natuurlijk wel leuk blijven.
MargrietJonk schreef:Dat is dus gewoon heel vervelend. Ik heb t al vaker geschreven. Je hoeft zelf niet goed te kunnen rijden, maar zelf wel heel goed kunnen lesgeven. Als je goed inzicht hebt, problemen kunt oplossen en het paard kunt laten verbeteren na de les. Echter het is wel een must als je het zelf ook kan qua rijden.....
Er zijn ook veel goede ruiters/amazones die super rijden, maar absoluut geen les kunnen geven.
En nu doel ik op een stukje van Margriet.. Mijn moeder bijv. kan niet rijden maar kan alles prima zien vanaf de kant!
Ik ga ook niet op M/Z niveau les staan geven als ik de papieren en de ervaring er niet voor heb, ik geef les op het niveau waar ik voor geleerd heb en weet waar ik het over heb.. En voor een uur, vind ik ( met papier ) 20,- incl. reiskosten ( want ik ga wél naar die gene toe )een normale prijs, en meerdere met mij hier te zien.
Maar goed maakt niet uit, ik zie toch wel hoe het allemaal loopt, ieder zijn mening..