Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Venetia schreef:Ik denk, dat geen enkel echt L2 paard een uitgestrekte draf kan tonen. Middendraf wordt tot de GP gevraagd, kijk maar eens hoeveel ze dan toch nog moeten verruimen.
Citaat:tjits schreef:
Venetia schreef:
Ik denk, dat geen enkel echt L2 paard een uitgestrekte draf kan tonen. Middendraf wordt tot de GP gevraagd, kijk maar eens hoeveel ze dan toch nog moeten verruimen.
Ik denk dat je niet in het algemeen kunt praten dat L2 paarden geen uitgestrekte draf kunnen tonen. Mijn paard doet echt een uitgestrekte draf. Wat dus eigenlijk nog niet hoeft in de L2. Iedereen die hem ziet lopen is het er mee eens dat het een uitgestrekte draf is.
Hij schopt zijn benen helemaal naar voren.. L2 paard of niet, dit is echt een uitgestrekte draf.. Tis zijn sterkste punt
@poes.. ja je moet idd het verschil kunnen tonen. Maar wie zegt dat dit zijn beste was wat hij daar liet zien
Cardy schreef:ik kreeg als opmerking: paard is kort in de hals, waardoor kort in de beweging...
Dit kreeg ik toen ik op gras reed, en ik moest als 1na laatste starten op dat concours. De baan was vreselijk en we gleden alle kanten op.. Dus tja hoe zou het nou komen dat ze korter ging lopen en ook korter in de hals werd... Ze ging gewoon voorzichtig lopen :S