Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dus dat wordt bijzonder denk ik! GewoonNoor schreef:@Somebody_ vind ik niet, In de meeste gevallen uiteraard, maar niet in alle je ziet dat mensen die 16 zijn ZZ Zwaar rijden, en mensen van 40 nog niet eens een nette M proef doorkomen, vind het echt verschillen per persoon. ( Niet dat ik ZZ Zwaar rijd) Maar vind dat de KNHS anders moet beoordelen naar mijn mening.
). Alleen heeft de KNHS besloten om ergens een grens te stellen en die grens is bij 21, de leeftijd waarop je officieel volwassen bent en volledig zelfstandig. kleinvosje schreef:Het gaat hierbij niet alleen om de rij ervaring, maar ook levenservaring. Iemand van 21+ heeft alweer meer meegemaakt dan iemand van 18. Je wilt niet weten hoeveel ouders van kinderen denken dat ze de jury kunnen overdonderen met een preek. Dat soort mensen nemen dan een jury van 18 echt niet serieus...
Je bent volwassen vanaf 21, ik vind dat een prima grens om aan de opleiding deel te mogen nemen.