Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jodyy93 schreef:ik ga in lisse her examen doen.
ik was gezakt op het springen, had de balk toen we het lijntje welgeteld 1x in galop hebben genomen had ik die 20cm moeten verleggen.... had er over nagedacht maar een paard geloppeerde overdreven groot en de andere pony klein vond het toen moeilijke beslissing, maar blijkbaar maar aan het boekje houden... gezakt = gezakt.
uiteindelijk dacht ik van nou dit kan niet het enige zijn ik zal mijn dressuur ook wel niet goed hebben anders kon het niet(al helemaal niet met andere die het wel haalden met grovere fouten) maar dit bleek niet te zijn volgens mijn protocol stond serieus grondbalk niet verschoven. gezakt...
ik baal dus als een stekker, maar word er wel mee geholpen! ben wel een beetje zenuwachtig al voor mijn examen! aaaaahh.. hopenlijk gaat het dit keer helemaal goed...
ik heb trouwens alleen nog rekening binnen geen bevestiging en tijd enzo?

En een grote merrie van 1.81 PSG niveau en L springen.. Tja ga dan maar eens verbouwen. Ook was de de kleine niet ruim. Maar de ene in draf en de andere in galop gaat dat altijd op? Had ik dat ook kunnen doen? Vind het namelijk wel moeilijk dat springen als dressuurruiter.. Ik onthou die afstanden gewoonweg niet

) Misschien nog daar eventjes op wachten en dan bellen?
Ramzi schreef:Jeps. Iedereen van ons. Dit hadden we dan gebouwd op de lange zijde. Sommige die een ''probleem'' springpaard hadden die zette nog een kruisje op de HXF lijn ter hoogte van de X neer zodat je die combinatie toch nog apart kunt nemen. En dat was er een die eroverheen vloog.. Volgens mij was haar commentaar dat ze hem voltes voor de hindernis moest laten draaien en zo dan er rustig overheen moest laten gaan. maar goed, dat ging niet echt dus ook gezakt. En dan heb je ''maar'' 20 minuten
HTM schreef:Ramzi schreef:Jeps. Iedereen van ons. Dit hadden we dan gebouwd op de lange zijde. Sommige die een ''probleem'' springpaard hadden die zette nog een kruisje op de HXF lijn ter hoogte van de X neer zodat je die combinatie toch nog apart kunt nemen. En dat was er een die eroverheen vloog.. Volgens mij was haar commentaar dat ze hem voltes voor de hindernis moest laten draaien en zo dan er rustig overheen moest laten gaan. maar goed, dat ging niet echt dus ook gezakt. En dan heb je ''maar'' 20 minuten
Dan is het geen goede combinatie geweest om examen mee te rijden, en zou ik toch heel erg boos worden op de persoon die deze combinatie heeft meegenomen.
Wij hadden er ook zo 1, maar die mocht bij ons geen examen mee komen rijden, dus in de lessen wel, maar voor het examen een goede ervaren ruiter gevraagd met een fijn paard.
Nu is hij goed en dus ga ik er van het weekend weer op. L zit erop maar zijn conditie zal nog wel niet zo geweldig zijn. Drie kwartier rijden haalt hij wel, maar 1 uur dan is hij ook echt op!