Beste Somebody, dit heb je nou eens ontzettend goed verwoord!
En Nimroy: doe wat aan je taalgebruik. Tenzij je het naaien van de naaimachine bedoeld
. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

* MargrietJonk schreef:Als het goed is krijg ik mijn uitslag volgende week. Johan vertelde dat de uitslag twee weken zou duren. Vorige week maandag heb ik mijn theorie examen gemaakt.
En beste somebody. Ik weet t die rijtjes vragen ze echt hoor. Dus t is nog ff doorbijten en stampen geblazen. En als je dat weet begin je ook veel relaxter aan je examen.

nog geen enkele keer gewisseld? dan zou ik dus volledig zakken he? heb echt even dat gevoel nodig om de knopjes te vinden. 

MargrietJonk schreef:Wat zeg je nou??!!!
Je hele cursus map samengevat?!
Holymosie wat een werk. Als je nou niet slaagt voor
je theorie dan heb je een blackout gehad.......

Lowara schreef:MargrietJonk schreef:Wat zeg je nou??!!!
Je hele cursus map samengevat?!
Holymosie wat een werk. Als je nou niet slaagt voor
je theorie dan heb je een blackout gehad.......
jups, helemaal samengevat
vooral die gedeeltes met bv de botten en pezen, die lappen tekst? na het samenvatten snapte ik alles en ook waar het zat. blijft echt veel en veel beter hangen. nu nog 3 dagen om map 2 samen te vatten en dan is het gewoon domweg lezen lezen lezen tot ik een ons weeg
hoe doen jullie het dan? bepaalde gedeeltes kun je makkelijk leren,maar sommigen delen.. te onoverzichtelijk en langdradig vaak
. Tenslotte heb je daar al twee x examen
in gehad. Voor mij was het rijtechnische gedeelte stampen, en de rest doorlezen. Echter in mijn eerste en tweede cursus heb ik ook zitten te stampen...