ik ben er ook wel blij mee,heb iig op maandag zeker een ruiter!
Waaltje
Geplaatst: 31-01-10 21:26
Wij hebben al op 6 april ons examen en 5 april (ja 2e paasdag onze laatste lesavond). Ook moeten wij nog 3 lessen inhalen ivm afgelaste lessen ivm het weer, dus dat zou betekenen dat wij voor 6 april ook nog eens 2x een zondag moeten. Echt balen hoor zo snel, wij hebben nog niet eens examencombinaties en zelfs hebben nog niet al onze cursisten een paard mee gehad. Kortom in mijn ogen is 6 april wel heeeeel erg vroeg.
Hoevaak en hoeveel moeten er dan paarden mee bij jullie? Hier heeft iedereen al een keer of 4 zijn paarden meegehad, en op minstens de helft hebben we al een rondje kunnen sturen. Maar wij hebben dan wel nog maar 1 keer lesgegeven.
Waaltje
Geplaatst: 01-02-10 01:08
Wij hebben nu 7 lessen gehad waarvan 3x alleen theorie en 1x paarden van de accomodatie, kortom 4x geen paarden meegehad. 3x zijn er 4 paarden mee geweest waarvan 2 voor de 2e keer (ivm ziekte of wisslingen) Er zijn er nu nog 2 die nog voor het eerst een paard mee moeten nemen.
Met lesgeven zijn we ook nog niet helemaal rond geweest, schiet lekker op zo. Deze winter gooit alles behoorlijk door de war.
Ik ben nu al zenuwachtig. Heb het idee dat we er nog lang niet klaar voor zijn en dat het allemaal al bijna zo ver is. Iedereen is zeker al heel druk met het theorie examen, daar moet ik ook eens mee beginnen!
Diesel54
Geplaatst: 01-02-10 12:33
Ah joh, het duurt nog dik 3 maanden! Dat is langer dan dat de cursus bezig is. Rustig blijven Theorie is idd wel al wat eerder, maar ik denk dat als tijdens de cursus aardig wat aandacht is besteed het best te doen is.
Doorzetter
Geplaatst: 01-02-10 13:58
Als je nu iedere dag gaat leren, en voor jezelf vragen gaat maken dan moet het wel te doen zijn lijkt mij. Wel vind ik die pvb's met name organiseren van een activiteit wat lastiger.
Nu hopen dat die sneeuwtroep weggaat, dan kunnen we eindelijk onze paardjes een beetje goed voor elkaar hebben.