Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Barmat schreef:@ Nadya:
Ik denk dat Lielle bedoelt te zeggen -
Doordat veel koudbloedrijders dénken dat de kwpn-rijders op hen neerkijken, krijgen ze bij voorbaat al een houding van "jij moet mij niet, nou, ik zal je weleens wat laten zien, trut/sukkel"
Dan zou je dus kunnen praten van omgekeerd snobisme, want wie zegt dat die kwpn-rijders er zo over denken?
Scum schreef:Ik geloof niet dat de kwpn ruiters zich hier zo druk over maken als sommige koudbloedruiters het hier doen
En eerlijk gezegd maak ik me daar als jury ook niet zo druk over. Ik zie wel wie ik in de ring krijg.
Scum schreef:So what?
Barmat schreef:Nou, nu vind ik het ook niet boeiend meer... maar als kind wel... t was een heel trauma hoor
Lielle schreef:hm, met "dat hele wedstrijdsfeertje" wordt volgens mij toch ook een enorm (voor)oordeel uitgesprokenmaar dat valt mij ook al door dit hele topic heen op.
SGWOllie schreef:Ik maak me niet zo snel zorgen hoor![]()
Het valt me alleen op dat je vaak zegt een hekel aan het dressuurwereldje te hebben, terwijl je daar helemaal niet actief in bent....En wat is een dressuurdorp? Net als jij niet wil dat "naturals" gegeneraliseerd worden vindt "het dressuurwereldje" dat ook niet leuk!
(Ik ben een freestylende ZZ-L ruiter, in welk hokje mag ik?
)
Wat maakt het nou uit dat je "anders" bent? Zolang je het maar naar je zin hebt met je beestje. En als je jezelf niet zo vaak als "anders" bestempelt zul je zien dat "de rest" dat ook niet doet....
Lielle schreef:wollie, je bent een freestylende ZZ-L crossermaar je mag wel in mijn hokje
Nadya schreef:Moet ik mijn hele verleden met paarden hier helemaal gaan posten of in mijn profiel zetten dan?![]()
Sorry, maar daar heb ik geen zin in. Idd ben ik niet meer actief in het wedstrijdwereldje en alles er om heen.
Nadya schreef:Helaas zijn die overal nogal dun gezaaid....Freestylende ZZ-L ruiters zie je hier weinig tot helemaal niet, geloof me maar.
Leuk dat jij dat wel doet!
Nadya schreef:Ow, dan begreep ik je idd verkeerdIk heb niets tegen dressuur, hoor, begrijp me niet verkeerd.
Nadya schreef:Nou Ok dan....Enne.... ik ben graag een beetje 'anders', laat me nou......![]()