. Nouja veiligheid heeft het eigl niks mee te maken vandaar de vraag
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
mbt rijbroek/jas/chaps hebben we niks te horen gekregen;) vandaar mijn vraag.
.
. Vragen kan geen kwaad lijkt me, lijkt me slimmer als stug volhouden aan een beeld dat misschien niet klopt
.
. Ik zou uit logica zeggen -2 niet in orde (ook uit ervaring die ik als ruiter heb dat jury's wel eens -2 gaven omdat chaps niet voldeden aan norm).
.
smiley gebruiken, maar je kan beter de reglementen nog eens goed nalezen.
daarnaast vroeg ik me af of er bij hc uitzonderingen zijn, naar mijn weten niet maar je maakt wel meer dingen mee... maar je punt is duidelijk hoor.
.
vooralsnog heb ik geen regelementaire fouten gemaakt maarja ook pas 2 wedstrijdjes gedaan. En als je iets niet (meer) weet heb je natuurlijk altijd regelement achter de hand. Maar mbt kleding hebben wij geen vragen gehad/niet besproken wel moeten lezen inderdaad, maar had dit niet zo paraat want ja iedereen weet toch welke kleur rijbroek mag zijn.KarinvdM schreef:Je moet het reglement gewoon kennen. Je hebt verdorie net een paar weken geleden examen gedaan, dat moet gewoon nog vers in je geheugen zitten!
Verschillende reacties doen er niet toe, volg gewoon het reglement zoals je het geleerd hebt. En als je nu, net na je examen al twijfelt, lees de reglementen dan nog eens goed door. Je mag niet twijjfelen, je moet de juiste beslissingen nemen, zodat het duidelijk is naar de ruiters.
Leuk leuk. Deze keer paarden ipv ponys. Heb er zin in! Eerst de werkweek nog even door.
. Leuk Leuk
wollie2004 schreef:Ik ben weer erg benieuwd! Ik vind het zooo leuk!!
De wegwijsmannetjes waren mij wel een beetje aan het pesten, zo ehhh jij komt zeker schrijven,(hahaha) nee meneer, jureren.. ow ow, nou dan zal ik de weg eens even vrijmaken voor u! hahaha lol!
Leuk leuk!
) ahummm