Heb er super zin in Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Het beestje had botjes gebroken en het lag helemaal open heel zielig. Mijn verzekering heeft bijna alle dierenarts kosten van de hond betaald. En ik heb geen aparte paarden WA verzekering dat moet wel als je meer dan 3 paarden hebt want dan zien ze het niet meer als hobbymatig. Tarn schreef:femskie schreef:@ Tarn: kan ik me ergens wel voorstellen dat je het voor de zekerheid hebt gedaan. Vraag me wel af of je dan ergens ook dubbel verzekerd bent. Meestal zijn WA verzekeringen de kosten niet maar toch.
Maar het is ook voor als het paard ergens schade aan aanricht... Ik denk niet dat dat bij mij is meeverzekerd
co1984 schreef:En ik heb geen aparte paarden WA verzekering dat moet wel als je meer dan 3 paarden hebt want dan zien ze het niet meer als hobbymatig.
Wel leuk dat je er bij zit. Je hebt een leuke cursusleider
Althans, als ik denk te weten wie hem doet! Mootje schreef:CL, Wat een aparte manier van doen zegWel leuk dat je er bij zit. Je hebt een leuke cursusleider
Althans, als ik denk te weten wie hem doet!
chico_lama schreef:Myrthe92 schreef:Pffff, en ik heb nogstééds geen verdere mail gehad. Weet dus nogsteeds helemaal niks!
als ik jou was zou ik gewoon de knhs even bellen maandag.
eigenlijk te zot voor woorden dat ze zo summier in sommige dingen zijn 
Mootje schreef:En Fem? Heb je ze nog gebeld?
Ik heb gisterochtend een email gestuurd naar zowel opleidingen als degene die de vorige email met de bevestiging gestuurd.... Vooralsnog niets terug gehad! Ik weiger eigenlijk om ze te bellen!

liefhelietje schreef:Nou aankomende maandag gaan we beginnen in Nieuwe Pekela. Zijn er al mensen die de rekening hebben gekregen?
Mootje schreef:Nou, ik heb toch maar gebeld
Mevrouw reageerde eigenlijk niet op het feit dat ik nog geen reactie had gehad na twee emails en een brief (m.u.v. de deelnemerslijst). Het duurde even, maar ik weet nu zeker dat ik ben afgemeld. Volgend jaar poging nr. 2!