Anne_GTI schreef:Ik hoorde afgelopen week nog een aparte. Mooi vond ik hem niet door de sarcastische ondertoon...
Een kennis kwam in de kantine de jury tegen. Kennis had nog geen punten gezien en eigenlijk best een hele nette proef gereden vonden wij als omstanders. Deze kennis zei dus: "kon je nog wel wat van de proef zien want je zat aardig achter de lichtmast"
Antwoord van de jury: "de lichtmast was geen probleem maar denk jij nou serieus dat jij op jouw leeftijd nog kan winnen van al die jonge meiden?"
Van dezelfde jury: Andere kennis, ook niet meer de jongste, moest als laatste starten. Na de proef liep ze langs de auto en bedankte de jury. Vraagt deze: "nou, wat vond je er zelf van?"
"Ach, ik heb weleens beroerder gereden, ze voelde wel fijn aan"
Antwoord van de jury: "nog beroerder!, misschien moet je eens gaan denken aan breien... "
"Jouw paard kan wel Z lopen... "
Rare man; gemiddeld rijdt deze amazone ruime winstpunten met soms een uitglijer in de 170. Bij hem zit ze steevast rond de 165. Als we zijn auto zien staan beschouwen we het maar als een oefenrondje en zijn commentaar nemen we niet meer serieus maar we balen er wel van. Je moet toch je inschrijfgeld betalen om door die pipo gejureerd te worden. Je zou haast geld toe moeten krijgen als je als 40+ nog bij hem in de ring moet rijden.
Ik weet over welk jurylid jij hebt hebt.Het eerste verhaal dat je verteld betreft mijn man!(Denk ik)
We hebben overwogen een klacht in te dienen,maar schiet je er wat mee op???
Mijn man (43 jaar)kan bij deze jury geen punten rijden en dat is heel frustrerend.
Ik zeg echt niet dat hij elke proef een winstpunt zou moeten hebben, zeker niet, maar het is nu al 2x gebeurd dat de proef zeker wel winstpunt waardig was. 1 proef is op video opgenomen en door een andere jury (ook op Z niveau) bekeken, ook deze jury vond dat er veel te laag gepunt was. Maar goed mijn man is helaas geen jonge blonde schone van 18!
Volgende keer als hij weer zo'n banketstaaf opmerking krijgt van deze man, zal hij als antwoord geven dat hij ook liever een leuke jonge dame in het jury hokje ziet zitten
dan zo'n ouwe kerel
Dit is echt een meneer die naar mijn mening al jaren niet meer gereden heeft(is op leeftijd) maar wel lekker een ander gaat lopen afzeiken!