Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
champie2 schreef:Bedankt voor de tips, ik heb een advertentie geplaatst op de markt en op marktplaats. Verder heb ik natuurlijk iedereen uit mijn omgeving gevraagd of zij of mensen die ze kennen zouden willen/kunnen maar helaas nog niemand gevonden.
champie2 schreef:Bedankt voor je reactie. Jammer dat je niet in de gelegenheid bent, is je paard nog vrij groen met rijden? Helaas heeft niemand een ruiter extra, heb het al aan iedereen gevraagd maar veel hadden al moeite om zelf iemand te vinden.

Butterflys schreef:Meer mensen dus met een eigen bedrijf. Ik ben nu nog niet zover, maar heb wel mede om die redenen de orun gedaan.
Nu vooral omdat er campinggasten zijn die wel eens willen paardrijden. Maar ik zou het in de toekomst ook leuk vinden stageplaatsen te kunnen bieden. Waar kan ik die eisen vinden?
ginouque schreef:Inderdaad!
Ben je ook een stagebedrijf? Dan moet je namelijk eaqour nummer en volgend jaar (waarschijnlijk) ook een veiligheidscertificaat hebben.
Edit: en onder veiligheidscertificaat valt ook BHV, dus dan moet je daarvan een diploma van hebben
Zie net dat je in beltrum woont! Ik ook , wat een toeval voor z'n klein gat haha
Maar we zijn een erkend bedrijf, echter vallen wij weer onder een speciale regeling waar absolute geen diploma voor bestaat. Eaqour weet dat en we zijn verleden jaar gewoon goed gekeurd. Black_riders schreef:ginouque schreef:Inderdaad!
Ben je ook een stagebedrijf? Dan moet je namelijk eaqour nummer en volgend jaar (waarschijnlijk) ook een veiligheidscertificaat hebben.
Edit: en onder veiligheidscertificaat valt ook BHV, dus dan moet je daarvan een diploma van hebben
Zie net dat je in beltrum woont! Ik ook , wat een toeval voor z'n klein gat haha
ja Beltrum is klein maar iedereen kent onze stal omdat Americo hier staat.. maar weet je nog meer leuke dingenMaar we zijn een erkend bedrijf, echter vallen wij weer onder een speciale regeling waar absolute geen diploma voor bestaat. Eaqour weet dat en we zijn verleden jaar gewoon goed gekeurd.
dat vind ik erg vervelend. Want daar kan ik niets aan doen.
we zien het wel weer..
nou ja prima