Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

AmonRe schreef:Lees net de brief van de KNHS dat ze het examen hebben verzet van 29 naar 24 maart. Ik ben hier echt niet blij mee. Heb een vakantie geboekt met mijn moeder en zus en we hebben op ons werk ook alles er omheen gepland. Tijdens het examen zit in in Dubai.... Morgen maar eens bellen. Zo lang wachten op data en dan op de valreep de datum van het examen aanpassen. Dat is toch niet professioneel te noemen. Net alsof wij geen andere afspraken hebben staan.....
Lijkt me leuk en leerzaam, en het zijn voor mij erg interessante klasses, niet alleen voor de cursus, maar ook voor mijn eigen rijderij...
Ben dus benieuwd en heb er zin in! 

miep1979 schreef:miep1979 schreef:Zijn er nog bokkers die de IL opleiding gaan doen die een keer mee willen schrijven
Zaterdag 29 januari in de Meern (bij Utrecht) eventueel kan iemand mee schrijven en wat ervaring opdoen
En zondag 23 januari heb ik net een afspraak aangenomen in Mijdrecht.
Dan kan er eventueel ook nog iemand mee.
Ik wacht het nog even af en anders ga ik rondom mij heen polsen of er iemand mee wil schrijven!
miep1979 schreef:miep1979 schreef:
En zondag 23 januari heb ik net een afspraak aangenomen in Mijdrecht.
Dan kan er eventueel ook nog iemand mee.
Ik wacht het nog even af en anders ga ik rondom mij heen polsen of er iemand mee wil schrijven!
Ik quote mezelf nog maar eens keer...........
miep1979 schreef:Zijn er nog bokkers die de IL opleiding gaan doen die een keer mee willen schrijven
Zaterdag 29 januari in de Meern (bij Utrecht) eventueel kan iemand mee schrijven en wat ervaring opdoen
jammer)
)