asjemenou schreef:Ik hoop dat elke jury een tas vol met 8en en 9ens heeft!
Het is alleen maar de vraag of die ook ook de tas te voorschijn komen die dag.
zal even de uitslagen na kijken

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
asjemenou schreef:Ik hoop dat elke jury een tas vol met 8en en 9ens heeft!
Het is alleen maar de vraag of die ook ook de tas te voorschijn komen die dag.
benj schreef:Kreeg een keer als commentaar:
Ruiter zit te netjes
benj schreef:Kreeg een keer als commentaar:
Ruiter zit te netjes
Marije_jiplover schreef:Om maar even te reageren op Meredith: dat jurylid wat je aanhaalt, ben ik.
En nee, ik heb niet partijdig zitten jureren. Als je de uitslagen van de betreffende wedstrijd erop naslaat, zul je zien dat betreffende combinatie geen winstpunt heeft geredenHeeft zelfs de meest banketstaaf score die je kunt rijden van me gekregen, nl 179.
Op deze manier kun je alles wat er in de huiskamer wordt gezegd en geschreven wel uit zijn verband trekken. In de huiskamer zit je met mensen die je kent, daar maak je nog wel eens een dolletje onderling, daar hoef je niet meteen heel zwaar aan te gaan tillen.
En inderdaad, de tas met 8-en en 9-ens was weer mee, er zijn meerdere 8-en opgeschreven op de betreffende dag en ook nog eens een zooitje 3-en.
Kortom, volgens de 'gemiddelde wedstrijdruiter' heb ik het vast goed gedaan, ik ben niet op de 5 en de 6 blijven hangen.
Beaux schreef:Ik heb een aantal Z1 gestart met mijn merrie. Bij 1 proef stond onderaan de coupon: Paard niet Z-klaar, in koeienletters en dik onderstreept.
Nou moest ik daar in eerste instantie hard om lachen, mijn paard heeft ZZ-licht gelopen bij haar eigenaresse, daarna zeer verdienstelijk Z2 bij een andere amazone die haar in bruikleen had en nu was ik de klungel die een Z-proef probeerde te rijden!
Later werd ik toch een beetje ontstemd zeg maar. Ten eerste: een jury kan nooit weten wat een paard al gelopen heeft. Ten tweede: ik zit te sturen daar bovenop dat paard dus als dat paard niet loopt komt dat door mij en niet door dat paard.
Dus lijkt mij: schrijf dan op dat de combinatie in jouw ogen niet Z-klaar is! Ik vond het achteraf een domm belediging naar mijn superpaard toe. Wat vinden jullie? En dan vooral de juryleden?
Oakland1990 schreef:Paard heeft de neiging in middengalop te verspringen als hij gespannen is. Begin september erg chaotische proef gehad met paar wissels er in. De week er na had ik dezelfde jury, proef ging heel erg netjes en ontspannen, komt ie speciaal uit zijn hokje om te zeggen dat hij op een week wel érg veel had bij geleerd
Beaux schreef:Dus lijkt mij: schrijf dan op dat de combinatie in jouw ogen niet Z-klaar is! Ik vond het achteraf een domm belediging naar mijn superpaard toe. Wat vinden jullie? En dan vooral de juryleden?
Beaux schreef:Okee, zo kun je het uitleggen maar toch vind ik het een domme uitspraak. Je moet gewoon op je woorden letten als jury en nadenken voor je wat op laat schrijven.