Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Kendra schreef:Ashley__ schreef:50 euro is echt geen normaal bedrag hoorVeel te hoog.
Maar waarom is het niet normaal dan? Word de instructrice hierdoor slapend rijk (en vind je dat een probleem? Of kun je gewoon zelf niet zoveel betalen?

Heb jij iig goed les! kendra schreef:Maar waarom is het niet normaal dan? Word de instructrice hierdoor slapend rijk (en vind je dat een probleem? Of kun je gewoon zelf niet zoveel betalen?
Ashley schreef:Sorry? €50,- vind IK gewoon heel veel geld, ook al heb je dan van een ervaren, proffesionele, weet ik wat les, je kunt bij goede instructeurs/instructrices lessen, die bijvoorbeeld Grand Prix rijden, voor veel minder dan €50,- lessen
Maar heel fijn voor jou als jij die €50,- wél kunt betalenHeb jij iig goed les!
Ik heb niet gezegd dat het voor mij te duur is, ik vind het gewoon te veel geld.

) Teziej schreef:Toen ik nog privélessen nam, betaalde ik bij de ene 15 euro per uur, en bij de andere 10 euro per half uur..
Nu rij ik in de verenigingslessen, en die zitten bij de stallingskosten, kost omgerekent 4 euro per keer.
Karl66 schreef:En de conclusie is dat paardensport eigen verschrikkelijk goedkoop is. Ik denk dat er in de rest van het bedrijfsleven weinig freelancers zijn die voor minder dan 60 euro per uur in de auto stappen. Dat kan ook niet, want als zelfstandige kan je rustig vijftig procent van je inkomen apart zetten voor reserveringen en dan blijft er netto echt niet zo'n riant salaris over.

kitty_gomez schreef:wat sommige idd. betalen voor een les, dat is best prijzig dat zou ik als student niet wekelijks neer kunnen leggen.