Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Stravero schreef:kneusjes

Fitzroy schreef:En wij juryleden houden standaard niet van Haflingers, Fjorden, Friezen, Tinkers, oudere meiden op te kleine ponies, slecht bewegende KWPN'ers, schimmels, vossen en wie vult me verder aan
texelse schreef:@xquinta: en dat zegt nog steeds niets over de eventuele voorkeur van de juryleden voor een bepaald ras. Gewoon lekker rijden. Je rijdt voor je zelf, en niet voor iemand die daar in die auto zit. En als je dat niet kunt relativeren moet je gewoon lekker gaan springen. Een balk is een balk en een stop is een stop.
xQuinta schreef:Ik spring ook wel hoor en buitenritten maak ik ook graag ik doe het voor mijn plezier en niet om te winnen![]()
En met springen zit ik meestal wel bij de eerste 5 dus het zegt niet altijd dat Haflingers niets kunnen en ik denk dat juryleden er helemaal niet zo veel opletten of je nu een Haflinger of een Arabier rijdt.
Er zitten natuurlijk altijd van die types bij en dat houd je ook wel, het is maar goed dat niet iedereen elk paard leuk vindt anders had iedereen dezelfde.

talented schreef:Als de jouwe een middendraf voor een 9 laat zien dan moet zijn basisgang ook wel meer dan een 6 waard zijn.
Dan kun je inderdaad beter vrijwillig afmelden

Fitzroy schreef:Precies Raket, er zijn mensen die alleen hun wp rijden op barokke wedstrijden, Fjordenwedstrijden en meer van dat soort dingen. Afschaffen die handel. Er zijn toch ook geen wedstrijden speciaal voor minder bewegende KWPN'ers
ACSM schreef:Fitzroy schreef:Precies Raket, er zijn mensen die alleen hun wp rijden op barokke wedstrijden, Fjordenwedstrijden en meer van dat soort dingen. Afschaffen die handel. Er zijn toch ook geen wedstrijden speciaal voor minder bewegende KWPN'ers![]()
Op een fjorden of haflingerwedstrijd wordt vaak idd ernstig hoog gejureerd. Laat ze eerst maar zien dat ze ook tussen de paarden kunnen starten met winstpunten...
raket schreef:Ik kan je nog wel meer adressen geven hoor. Ik mag er niet meer jureren, maar als je op je paard blijft zitten en lacht bij het groetn moeten de winstpunten binnen zijn hoor.
jasmijn78 schreef:Fitzroy schreef:En wij juryleden houden standaard niet van Haflingers, Fjorden, Friezen, Tinkers, oudere meiden op te kleine ponies, slecht bewegende KWPN'ers, schimmels, vossen en wie vult me verder aan
Jonge meiden op grote paarden, paarden met witte benen, met grote blessen, paarden met een verkeerde naam in de afstamming, paarden duurder dan de eigen paarden van het jurylid, en paarden goedkoper dan de eigen paarden van het jurylid, te goed bewegende paarden, combinaties die instructie krijgen van de concurrent van het jurylid of concurrentie zijn voor een jurylid, bonte paarden, dikke paarden, dunne paarden![]()
Flurk schreef:zeg hallo
ik val even binnen want begrijp dat hier veel juryleden zitten
heb vorige week voor het eerst met mijn fjordje gestart (vroeger met mijn vorige fjordje M2 +3 punten gestopt) dus nu weer voor het eerst in de B en weet je proeftechnisch ging het verschrikkelijk slecht alle galoponderdelen mislukten dus dan praten we in 1 proef over 6 onderdelen
Ik heb deze dag toch enorm genoten omdat paard zich gedroeg zoals ik hoopte en ja die galop was gewoon stom (van mij) de jury heeft het GEWELDIG gedaan!
Het commentaar was positief en goed opgeschreven en de cijfers waren begrijpelijk.
Ik heb ondanks dat genoten van de wedstrijd en hoop natuurlijk wel dat ik de volgende keer wel bij machte ben om die galop onderdelen te kunnen laten zien
Ik bedoel maar het kan ook anders uitpakken
Ik hoop dat de jury die vorige week in Valkenburg mij in de ring had dit leest!

( niet raar bedoeld maar hij loopt gewoon mooi
)
Fitzroy schreef:Precies Raket, er zijn mensen die alleen hun wp rijden op barokke wedstrijden, Fjordenwedstrijden en meer van dat soort dingen. Afschaffen die handel. Er zijn toch ook geen wedstrijden speciaal voor minder bewegende KWPN'ers