lorvxy schreef:Ik ook. Hoeveel moet je bij hem betalen per uur dan?
20 euro voor ongeveer 45 minuten.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
lorvxy schreef:Ik ook. Hoeveel moet je bij hem betalen per uur dan?
imaudy schreef:Ik heb daarna les gehad van Jaap de Bruin (wat goed beviel) en ben daarna op ijslanders overgestapt.

uffie schreef:Ja zo is het ook, het past bij je of niet.
Maar wat versta je onder het nieuwe rijden?? Rollkur??
.... nou dat is niet helemaal waar, hij is helemaal in to the nature geworden geloof ik. Je mag geen snorharen knippen want dat zijn voelsprieten en dat soort dingen
ik heb er niets mee... en ik vind het vreemd dat iemand die altijd heel erg strikt (lees best wel hardhandig) zijn paarden trainde nu ineens HELEMAAL is omgedraaid en dit soort dingen verteld. Ikke niet begrijpen, maar dat kan aan mij liggen.... 
Maar sta voor alles open, ik ga gewoon in Zuidlaren kijken, neem aan dat de clinics hetzelfde zijn als zijn lessen.magic_lover schreef:nou zo'n ervaring had mijn instructrice dus ook met hem.
vroeger jaaaaren bij hem gelest, ging allemaal prima, en paste ook goed bij haar, nu wou ze vorig jaar draad weer oppakken, en kwam hij met een compleet nieuw 'systeem' stilstaan, buigen etc.... nou dat vond ze dus helemaal niks en is daarom ook bij hem gestopt.
persoonlijk vind ik dat ook niks, imo moet je alles voorwaarts oplossen, en niet op de plek gaan staan links rechts buigen totdat ie een keer reageerd
maargoed, als anderen er wel goede ervaringen en ideen bij hebben prima

Roxx schreef:Volgens mij is het bij JW toch echt 25 euro per half uur.

Dat ivm de leerzame middag.