Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
Ik vond het volgens mij ook geen probleem, of zoals ik dat in die tijd zou zeggen: 'boeie, pony is toch vet cool dus'
')
Ik heb heel de proef lachend gereden !
) 

Bjarni schreef:Ik heb het inderdaad ook regelmatig dat ik ruiters tegenkom in de hogere proeven waarvan je je echt afvraagt hoe ze daar gekomen zijn. Is ook 1 van de redenen dat ik geen f20 bijscholing heb gedaan, dat geruk en gepluk wat ik in het overgangsjaar in die hogere proeven tegen kwam... Ik jureer omdat ik het leuk vind, hoop ook mensen wat mee te geven om aan te werken en ik denk niet dat je dat bereikt door als een sinterklaas maar overal 6en en 7ens voor de moeite te geven.
En vanaf dat moment ging ze mij ook uitleggen waarom ze welke punten gaf en waar ze op lette, heel veel van geleerd! Ilja000 schreef:Aan wie stel je je vraag Hestejente?
Of eigenlijk kan dat niet want Bjarni is een paard. Ik stel mijn vraag aan degene die zich hier bjarni noemt want ik ben benieuwd wie dat is... LadyElmira schreef:Hey,
Ik las net een topic over iemands protocol die te fel was voor een jong meisje. Wilde nu toch weten of jullie ook goede reacties hebben gehad van juryleden..
Ik heb met mijn toen 6 jaar een onderlinge wedstrijd gereden op de manege. Dit was stap,draf, galop en ik was ontzettend zenuwachtig door mijn faalangst. Hierdoor vergat ik midden in de proef wat ik moest doen en ging huilen. Ik had overgeef neigingen en wilde niet meer. Toen heeft de jury geroepen of ik misschien iemand naast me wilde. Nouja zo gezegt zo gedaan, iemand naast mij lopen die dus eigenlijk alles deed (voor mijn gevoel). Ze hebben naderhand nog even duidelijk gezegt dat ze het heel dapper van me vonden en dat ik heel goed kon rijden (dat was denk ik niet zo maar toch aardig!). Nouja, ik werd toen 6e, en was het enige meisje waar de jury aardig tegen was. Dus dat plaatsje maakte me niet meer uit.
Hebben jullie ook wel eens bij kleinere kinderen gehad dat de jury liet zien dat ze extra voorzichtig en aardig waren? Of bij jouzelf misschien? Voor de juryleden zelf: Zijn jullie voorzichtiger?

En zo stond het er echt letterlijk! -