Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
melkbus schreef:Of ze er klaar voor is dat weet ik niet. Ik ben een niet objectieve mama.Ik heb vroeger zelf wel gereden maar op maneges. Dus ik kan wel zien als ze ernstig zit te sjorren en trekken maar het fijne weet ik er ook niet van. Wel staat bij haar het belang van haar pony voorop. Gelukkig heeft ze goede instructeurs die het wel objectief kunnen bekijken en we gaan ook op hun oordeel af. Zodra zij het startsein geven gaan we beginnen.
Maar waar ik van schrok is dat er dus juryleden zijn die er geen rekening mee houden dat het kinderen zijn. Zij kunnen nog niet zo goed met kritiek omgaan als volwassenen.

[/quote]
lindsey schreef:TS begint weer met flink wat excuses.
Kind is pas 12. (hoe vaak roepen die niet ik ben geen klein kind meer als ze het ergens niet mee eens zijn)
Het is een moeilijke pony
Ze rijd nog niet zo lang.
Ze is bang voor de pony.
Het is al moedig dat ze het probeert.
Is allemaal niet van belang.
runningkawa schreef:ik denk als er stond, moet paard met respect behandelen, dat dit topic hier ook stond.
oversized schreef:runningkawa schreef:ik denk als er stond, moet paard met respect behandelen, dat dit topic hier ook stond.
In ieder geval niet door mij geopend want dat vind ik hele andere commentaar dan waar het nu om gaat.
runningkawa schreef:Jury is uiteraard de boosdoener
superwoman schreef:Zou je niet boos zijn als er staat dat je (volgens de jury)niet respectvol met je paard om gaat?????
melkbus schreef:Maar waar ik van schrok is dat er dus juryleden zijn die er geen rekening mee houden dat het kinderen zijn. Zij kunnen nog niet zo goed met kritiek omgaan als volwassenen.