Instructie Herman Wientjes??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

cornelie

Re: Instructie Herman Wientjes??

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 14:35

Ik heb gebeld en je kunt ook gewoon een les afspreken, dus het hoeft niet perse via de lessenserie. Half uur is 35,- 45 minuten is 55,- en een uur is 70,- dus je kunt ook gewoon korter lessen.

michele

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 11:31

cornelie schreef:
Ik heb gebeld en je kunt ook gewoon een les afspreken, dus het hoeft niet perse via de lessenserie. Half uur is 35,- 45 minuten is 55,- en een uur is 70,- dus je kunt ook gewoon korter lessen.

als het goed is heb ik met aniek al een fspraak staan, om een keer samen te gaan lessen bij hem. Moeten alleen nog een dag hebben dat zowel wij als herman kunnen. Haha!

aniek87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 13:51

Haha ik bel hem maandag eventjes Knipoog

michele

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 19:42

aniek87 schreef:
Haha ik bel hem maandag eventjes Knipoog

OK dan! Knipoog

ach heeft ook geen haast we weten wanneer we willen/kunnen Haha!

Elbrich

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 14:14

Een meisje bij mij op de club krijgt ook les van hem!
Hij is heel goed, heeft ze het altijd over. Ze rijdt nu Z2

xZolox

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 20:22

Ik heb een maal les gehad van Herman Wientjes op mijn pony (Z2) en vond het werkelijk fantastisch!
Erg veel van geleerd en heerlijk gereden Lachen

Merel_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 18:48

In overleg met de mod. haal ik dit topic weer omhoog.
Ik heb afgelopen zaterdag een clinic gereden bij Herman Wientjes. Ik vond de clinic in 1 woord fantastisch. Ik kon mij erg vinden in zijn manier van lesgeven en merkte dat mijn paard er echt beter van werd. Toch in alle rust duidelijke consequentie richting mijn paard. Petje af voor zijn lesgeven. Het sloot overigens goed aan op het lesgeven van mijn eigen instructrice. Weet 1 van jullie waar je momenteel bij hem nog een clinic of lessen kunt volgen?

aniek87

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 21:08

Ik heb geen idee.. ik weet wel dat hij gewoon lesgeeft bij de Haerst in Zwolle.. 75 euro per uur was het vorig jaar nog..
www.dehaerst.nl

Ilseee12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 16:05

Herman wientjes is GREAT, hij geeft goed en duidelijk les, als je het niet begrijpt wil hij het ook nog wel eens voor doen op je paard/pony.
Ik heb veel van hem geleerd, en ook mijn vriendinnen die nou bij hem in de leer zijn vinden hem geweldig. Met les van hem vlieg je zo in een ruime middengalop door al de klasses.

\xx Ilseee ; *D

Ambertje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 23:53

michele schreef:
Ik wou eigenlijk binnenkort een proefles afspreken, maar ga toch twijfelen nu. Maar ik denk dat ik eht gewoon een keer doe en dan kan ik iig zelf beslissen of het wel of niet wat is.
Ik zou ook zeker niet iedere week gaan daar is het me toch echt te prijzig voor.

ik zou inderdaad zeker een proef lesje afspreken..
zelf ben ik super blij met herman ik les elke week bij hem op stal wennekers en in de vakantie ga ik ook weleens traningsdagen volgen in zwolle of voorst!
ik heb nog nooit zo fijn les gehad en hij heeft me vanaf de B naar het Z geleid in anderhalf jaar tijd hij is niet snel tevreden maar krijgt elke combinatie aan het lopen!
Ik ben niet van plan om weg te gaan haha!
succes ik ben benieuwd!

x