nu al warm, maar ik zal de veiligheidsspeld ook maar even opzoeken, alleen ik zit met jasje aan wat beter rechtop..
dus ja wat is wijsheid
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
nu al warm, maar ik zal de veiligheidsspeld ook maar even opzoeken, alleen ik zit met jasje aan wat beter rechtop..
dus ja wat is wijsheid
... maaruh.. een wedstrijd zomaar door-de-weeks en dan ook nog overdag?
vind het toch altijd wat netter gezicht en ik heb een blauwe blouse dus ik gok het er maar niet op!
rhootje schreef:het valt me ook altijd op hoe snel die springers hun jasje uitgooien! stom gewoon! ik had vorige maand een keer concour was 's ochtends en was al wel super warm! alle dressuurders in hun jasje en die springers die ook nog is in de schaduw reden gewoon zonder

Relaxed schreef:rhootje schreef:het valt me ook altijd op hoe snel die springers hun jasje uitgooien! stom gewoon! ik had vorige maand een keer concour was 's ochtends en was al wel super warm! alle dressuurders in hun jasje en die springers die ook nog is in de schaduw reden gewoon zonder
2 weken geleden sprak ik een springruiter en die vertelde dat ze al meer dan een maand geen jasje meer aan hadden gehad...
Idem bij de regenjas. Gewoon doen dus als je je er beter bij voelt. GeJe schreef:Ja... 10 uur.. dan ligt het halve veld waarschijnlijk nog in de schaduw... maaruh.. een wedstrijd zomaar door-de-weeks en dan ook nog overdag?
en vanmorgen om 10 uur was het ook al erg warm hoor...
en overdag.. en toch nog heel wat deelnemers...
Anne_GTI schreef:
Als de springers de jas uitmogen, mag dat bij dressuur ookIdem bij de regenjas. Gewoon doen dus als je je er beter bij voelt.
amondi schreef:doordeweek, kan er maar 1 zijn CH Surhuisterveen, daar nemen de mensen graag vrij voor!

Relaxed schreef:Anne_GTI schreef:
Als de springers de jas uitmogen, mag dat bij dressuur ookIdem bij de regenjas. Gewoon doen dus als je je er beter bij voelt.
Zo werkt het in de praktijk helaas niet...
Maar je mag het reglement erop naslaan. En goed voorbeeld doet goed volgen.
behalve op kampioenschappen zei hij ... ik had trouwens 2 winstpunten dus best wel weer leuk
Fitzroy schreef:Blouses zonder mouwen mag echt niet. Je blouse moet iig een mouw hebben, kort of lang maakt niet uit.
Gefeliciteerd trouwens, bikkel
Bikkel
dank je...
dat is dus wat voor jou om even uit te zoeken Fitzroy... gaat het weer helemaal goed met je ???? Disciplinereglement Dressuur KNHS schreef:Uitsluitend in het geval van extreme zomerse temperaturen (> 30º Celsius) kan de afgevaardigde beslissen,
dat de rij-jas tijdens de proef mag worden uitgelaten, behalve bij kampioenschappen. Maakt men hiervan
gebruik, dan dient gereden te worden in een wit, beige of geel overhemd of –dressuurblouse (met korte of
lange mouwen).

Fitzroy schreef:Marije, bedankt voor het uitzoeken, hoef ik het niet meer te doen.
OT: Het gaat weer aardig, kan alleen nog moeizaam fietsen en paardrijden heb ik nog niet geprobeerd.
,Citaat:Ik heb vandaag gereden en heb het jasje aan gehouden