Keek ik op m'n coupon bij het onderdeel draf stond er gewoon een 5

Terwijl ik voor de uitgestrekte draf gewoon een 7 had voor beide keren

Ben wel benieuwd waaraan ik die 5 te danken heb dan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

viefdepief schreef:Mijn ergenis van van het weekend:
En terecht zijn deze punten!
Dir topic gaat over ergenissen van juryleden, deelnemers en secretariaten. Luci schreef:viefdepief schreef:Mijn ergenis van van het weekend:
En zie daar ook mijn ergenis, het onbegrip (of erger nog; onredelijkheid) van ruiters tov van de beoordeling. Verdiep je eens goed in de manier waarop juryleden behoren te beoordelen. Overigens is 't ook eigenlijk helemaal niet erg, je kunt niet alles weten, maar bedenk alleemaal ook eens dát je misschien niet alles weet en vraag om uitleg ipv gelijk alles en iedereen in twijfel te trekken.
Dank u

Ilsemarie schreef:Nog iets waar ik me echt ontzettend aan kan ergeren... het niet in tenue (en dan bedoel ik een compleet tenue) verschijnen tijdens de prijsuitreiking. Handschoenen heb ik niet aan maar wel in de jaszak zitten, van cap/hoedje tot laarzen heb ik gewoon keurig alles aan. Of het nou winter of zomer is, -10 of 35 graden, is het nou zoveel moeite om gewoon netjes in tenue te verschijnen? Je ziet sommige mensen in de meest afgetrapte kleding en dat vind ik écht niet kunnen!

Tyrza schreef:Je kunt tenminste toch wel je rijbroek en je blouse aanhouden bij de prijsuitreiking? Is toch een soort van respect betuigen naar de organisatie en de juryleden vind ik persoonlijk.
. Haha, nee hoor grapje. Ik blijf eigenlijk altijd. Hier in de buurt rijd ik ook bijna geen wedstrijden. Zomers ben je ook met de selecties verplicht om je prijs te paard te komen halen. Dat vind ik wel een onzin regel hoor voor de ''gewone'' KNHS wedstrijden. Bij een kampioenschap oke, maar en selectie...