Want alhoewel ik nog niet het niveau van CGJ12 heb behaald, zit een leuke Volvo V50 er voor mij ook niet in denk ik... Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Want alhoewel ik nog niet het niveau van CGJ12 heb behaald, zit een leuke Volvo V50 er voor mij ook niet in denk ik... Kajanus schreef:Ik heb geschreven in Oosterwolde,en daar kregen we koffie broodjes een mini mars een appel en drinken mee voor in de auto, en ik kreeg evenals de jury een hand en bodycreme van Medex die echt heerlijk is .. (
Kajanus schreef:Kajanus schreef:Ik heb geschreven in Oosterwolde,en daar kregen we koffie broodjes een mini mars een appel en drinken mee voor in de auto, en ik kreeg evenals de jury een hand en bodycreme van Medex die echt heerlijk is .. (
Dit is heeeeeeeeeel erg ik heb geschreven in EEXT en niet in Oosterwolde, daar heb ik gereden![]()
ik heb nu superzachte handen
KarinvdM schreef:Op de meeste concoursen krijg je wel een bedankje, maar niet overal.
Die gaan op de zwarte lijst. ;D
rommie schreef:Maar je bent ook niet verplicht om te gaan jureren bij een vereniging.. Dat is nog altijd haar eigen beslissing en als zij daar niet wil jureren is dat haar goed recht
haan schreef:Ze is niet verplicht om te jureren maar een vereniging is ook niet verplicht om wat te geven (die betaalt haar jury vergoeding en kilometers toch al gewoon ?!)
Ik erger mij er gewoon een beetje aan dat het gewoon is dat (bijna) elk jurylid wat extra verwacht en anders gaat de vereniging op de zwarte lijst, dat vind ik compleet nergens op slaan.
Wind je niet zo op...amondi schreef:Dan dien je nog een half uur met die envelope in je handen te blijven afwachten! Heel misschien krijg je dan ook nog wel eenkopje koffie van de organisatie!
haan schreef:
Ze is niet verplicht om te jureren maar een vereniging is
ook niet verplicht om wat te geven (die betaalt haar jury vergoeding en kilometers toch al gewoon ?!)
Ik erger mij er gewoon een beetje aan dat het gewoon is dat (bijna) elk jurylid wat extra verwacht en anders gaat de vereniging op de zwarte lijst, dat vind ik compleet nergens op slaan.
@ GeJe ; zie bovenste regels
Dat is een wat grotere wedstrijd waar de lagere dressuurklassen duidelijk een ondergeschoven kindje zijn naast het springen en de tuigpaarden. De ringen waren niet in orde, de ringmeester was spoorloos en van enige verzorging van juryleden en schrijvers was geen sprake. Daar wil ik dus echt nooit weer jureren.
rommie schreef:
als zij daar niet wil jureren watvoor reden dan ook vind ik gewoon dat jij je niet zo aangevallen moet voelen. Ieder zijn mening toch?
amondi schreef:Maar ik ben ook wel eens met een mandje mannengeurtjes thuisgekomen.....