Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
misschien nergens voor nodig maar het is toch zo. Jij mag meteen als eerste of niet?
heb je de andere onderdelen nog wel gedaan en gehaald?
Was iig niet van plan om op te geven want na jaren voor de klas te hebben gestaan, weet ik toch echt zeker dat instructeur worden hetgeen is wat ik wil worden
gewoon lekker doorgaan! Aan de motivatie ligt het bij ons allebei iig niet
de rest van de onderdelen stelde inderdaad niet zoveel voor. Dus dat moet je zeker lukken! pollewopsie7 schreef:Wat jammerheb je de andere onderdelen nog wel gedaan en gehaald?
toch had ik verwacht dat ze ook meer zouden kijken naar hoe je ermee omgaat en niet zozeer naar de klassering van het paard.
Daniellejody schreef:pollewopsie7 schreef:Wat jammerheb je de andere onderdelen nog wel gedaan en gehaald?
toch had ik verwacht dat ze ook meer zouden kijken naar hoe je ermee omgaat en niet zozeer naar de klassering van het paard.
En DAT is nou een punt waar ik o zo gefrustreerd over ben geraakt in de hele opleiding. Zodra je maar met een op en top paard aankomt zetten dan is het goed. Had zelf in de opleiding een oude fokmerrie mee die internationaal heeft gelopen en daar heb ik alles mee behaald. Terwijl er voor mij meer uitdaging in zat om mijn B paard mee te nemen. Dat zegt toch verder niks over mij rijtechnisch? Ik kan toch op beide paarden even goed rijden?