Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
kleinvosje schreef:Bovenstaande is trouwens wat ze mij mailden, omdat ik ook geen springexamen gedaan heb. Gelukkig heb ik in het verleden wel gesprongen en winstpunten gereden, daarom kan ik vrijstelling krijgen voor het springexamen!
* Dwz, de oude cursisten die volgens de oude methode hebben les gekregen dus misschien maar EEN kans hebben om nog volgens het oude systeem te slagen. ( Mooi poedersuiker voor de mensen die dit jaar zakken, aangezien ik ook vorig jaar gelijk op had gekunnen en dus 2 kansen had!)
)springen van 60-70 cm. Haal je dit dan mag je nog op voor je nog niet afgeronde examens. Je kunt hiervoor nog modules volgen ( bijv rijden en/of lesgeven) en daarna op. Op het op een gokje wagen en alleen een examen plannen.
. Alleen of ik er dit geld voor over heb, naast mijn HBO studie en andere functies die ik leuk vind? Hasjam_Poe schreef:Hoeveel mensen zijn er nodig om zo'n Orun-3 door te laten gaan?
Als je er 12 vindt met een pony/ paard onder de 1.60, kan je Opleidingen toch voorstellen om een aparte groep te starten?
koeke schreef:Hasjam_Poe schreef:Hoeveel mensen zijn er nodig om zo'n Orun-3 door te laten gaan?
Als je er 12 vindt met een pony/ paard onder de 1.60, kan je Opleidingen toch voorstellen om een aparte groep te starten?
Da's een goed idee. Heb nu een supermakkelijk ponietje te rijden, die zou het best leuk vinden om Orun-3 te doen. Een uitje