KNHS bijscholing instructeur 2

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: KNHS bijscholing instructeur 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 22:58

Ik ga morgen, ben benieuwd :) Jullie bedoelen toch dat je dat licensieformulier alvast ingevuld mee moet nemen?

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 23:06

Ik wilde hem gisteravond invullen. Ojee, wat is mijn persoonsnummer? Proberen in te loggen op KNHS.nl, wachtwoord kwijt, dus wachtwoord aanvragen. Binnen 24 uur krijg ik hem toegestuurd. Eh... dat is niet op tijd. Misschien staat het persoonsnummer in de brief, hmmm... staat wel een nummer in maar ik weet niet of dat mijn persoonsnummer is. (bleek later ander nummer te zijn) Even Googlen op persoonsnummer KNHS, kom ik natuurlijk weer op Bokt terecht. Daar las ik dat hij op de wikkel van de Paard & Sport staat. Haha, gevonden! Is die ook nog eens een keer ergens goed voor. ;)

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 23:09

En op je coupons :j

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 23:14

Lielle schreef:
En op je coupons :j

Ah okee. :) Mijn combinatienummer ken ik uit m'n hoofd, die rijmt. :D

Gabon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 23:49

Ik ga morgen

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 02:55

KarinvdM schreef:
Gewoon gaan M_D_H! :j
Ik vond het best interessant, ze deed het inderdaad best leuk. Alleen jammer dat het soms wat snel-snel moet.

dat was dus eerst ook mijn idee, maar omdat ze dat mailtje zo stuurde...
hmm... wil wel graag gaan :oo

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 03:03

Hee. Ik heb een zware hersenschudding en kan dus toch niet werken. Zal ik morgen ook maar gewoon gaan dan? :D :D :D

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 03:06

vet cool :))
gaan we samen gewoon <3
is ook wel weer een keer leuk om te meeten :)) <3

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 03:17

Jaaaa, beterr.
Ik ga morgenochtend gelijk aan mijn mams vragen of ik alsjeblieft mijn auto terug mag.
Ik ben in het ziekenhuis beland gister, en de auto staat nog bij mijn ouders omdat ik niet mocht rijden ivm. medicijnen. Maar volgens mij kan ik nu gewoon autorijden.

Hoe laat begint het? Heb niet zo'n zin om te Googlen met mijn hoofdpijn hoofd. :')

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 03:23

10 uur weer :)

wat heb je gedaan dat je in het ziekenhuis lag?

Theeglas

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 09:09

Als je nu al hoofdpijn hebt lijkt het me niet verstandig om daar een hele dag te zitten,vind je ook niet?

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 10:05

denk dat ze dat zelf het beste kan zeggen ;)

Gabon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 11:09

ik heb mn gabon petje op

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 11:09

ik ben niet aanwezig :+
heb me verslapen :oo

Mjoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 16:22

Ik ben gisteren geweest, vond het leerzaam, maar toch iets tegenvallen. Er werd naar mijn mening teveel om heen geluld en niet direct to the point.
Ik had ook graag wat meer willen horen over angst.
Verder vond ik er veel gezeik vanaf de tribune komen, het niet kunnen zien, zadels die niet pasten, posturen die niet mee zaten, waardoor het doel (les geven aan kinderen) van de cursus uit het oog verloren werd. Er kan alleen al een bijscholing gegeven worden over overgewicht of over slecht passende zadels!

Theeglas

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 18:27

Ik ben ook weer thuis. Ik vond de groep leuk,weinig commentaar en wat er kwam was zinnig. Toch viel de bijscholing al met al een beetje tegen. Inderdaad veel geklets,maar jammer genoeg weinig (nieuwe) stof. Maar toch een leuke dag gehad!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 18:29

Theeglas schreef:
Ik ben ook weer thuis. Ik vond de groep leuk,weinig commentaar en wat er kwam was zinnig. Toch viel de bijscholing al met al een beetje tegen. Inderdaad veel geklets,maar jammer genoeg weinig (nieuwe) stof. Maar toch een leuke dag gehad!

Ik ben ook net thuis, wat jij verwoordt zijn ook precies mijn gedachten over vandaag :)

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 19:34

Ik vond het vooral herkenbaar en bevestigend, weinig nieuws onder de zon.
Meer een dag om de neuzen dezelfde kant op te zetten dan om wat bij te leren.
Maar goed herkenning en bevestiging op zijn tijd is ook wel eens fijn, dan weet je in ieder geval dat je goed bezig bent.
Slecht passende zadels waren er nu ook weer, het valt gewoon niet mee om voor pony's goed passende zadels te vinden weet ik ook uit eigen ervaring.

Dame23

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 13:16

Ik heb nog niet zo'n brief gehad, toch maar eens even de KNHS gaan belen!?!?! :?

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 13:19

En ik heb de mail niet gehad...

Was het op de donderdag ook zo druk?

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 17:42

Donderdag was ook druk, al met al leuke dag.
Petje af voor de organisatie, is niet makkelijk zo'n bijscholing met zo'n grote groep (520 personen).
Ze kunnen er haast wel drie dagen van maken ;)

Marion deed het erg leuk, de leerstijlen ed. heb ik nu op m'n opleiding ook al aardig meegekregen.
Heb wel het een en ander opgepikt wat betreft lesgeven aan kinderen. Hoe je angst kan laten overwinnen kwam idd niet echt ter sprake, maar goed je kan inderdaad niet alles.

_ViolaineHW_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 18:01

ik ben donderdag ook geweest. voor het eerst dat ik naar de bijscholing ben geweest eigenlijk. heb al minstens 5 jaar mijn papiertje... maar dat licentie gebeuren maakt het ook dat we maar eens heen moesten. vond het erg intressant en indd marion kon het leuk vertellen waardoor je ook bleef luisteren.

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 18:56

Ik ben er donderdag ook geweest. Omdat ik wat later binnenkwam (dat was niet gepland, er was een ongeval gebeurd op stal en ik moest eerst even horen over het hoe en wat) heb ik het eerste deel voor de pauze naast de tribune gestaan zo vol zat het, na de pauze zat ik mooi op de eerste rij in de bak. Vond het een leuke dag, denk dat er nog wel een paar dagen gevuld zouden kunnen worden met alleen dit thema. Er zaten leuke combinaties tussen en ik heb zeker inspiratie opgedaan voor mijn eigen lessen. Tuurlijke waren en minpuntjes, maar niets is perfect voor iedereen, dus ik denk altijd maar dat je er voor jezelf de dingen eruit moet halen die je kunt gebruiken. En voor mij zat er voldoende tussen.

Denk alleen haast wel dat de KNHS de inschrijving de volgende keer anders gaat aanpakken, ze waren not amused dat er veel meer mensen waren dan van te voren aangegeven. Wel knap dat ze iedereen nog aan een lunchpakket hebben weten te helpen. Maar doordat ik zo laat binnenkwam en dus naast de tribune stond, was ik ook als een van de eerste bij het uitgiftepunt voor de lunch. Daar maakte hij ook nog een opmerking over, iets in de trant van: mensen die zich wel hebben opgegeven van te voren zijn als laatste aan de beurt en vonden de hond in de pot, terwijl de mensen die te laat binnen komen als eerste er staan. Nou sorry, ik heb me keurig opgegeven eind november, heb een vrije dag opgenomen, dik drie uur in de auto gezeten (retour) en heb keurig de bijscholing betaald (mooie inkomstenbron trouwens, dikke 1000 mensen over twee dagen a € 20, plus al die betaalde licenties er nog bij, kassa!), dus ik voelde me niet echt aangesproken op dat punt:P Alhoewel hij wel in onze richting keek.

Zal eens kijken of er nog meer leuke dingen zijn op paardengebied. Na januari heb ik wel weer een beetje tijd om me daar in te verdiepen.

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 11:09

Ik zou eerst donderdag gaan, maar ben eerlijk gezegd blij dat ik niet gegaan ben.
Ookal woon ik op 10 min. lopen van het KNHS centrum vandaan. :D Pfff, vreselijk als je 3 uur in de auto hebt gezeten en het toch tegenvalt...