Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maar ik hield voet bij stuk! Succes iedereen!!
) pas achterkwam dat ik aan de eisen voor de Z-cursus voldoe, maar dat ik daardoor nog niet veel M heb gejureerd.. Heb wel geregeld en ook in de brief gezet dat ik voor september nog 5 M rubrieken heb staan.. Hoop maar dat dat dan voldoende is en anders pech
Heb het er maar op gegooid dat ik doordat ik net de M cursus heb gedaan alle theorie en praktijk nog vers in mijn geheugen zit. Wat eigenlijk ook echt zo is..

Dan doe ik het volgend jaar, heb ik natuurlijk ook weer meer gejureerd
Ik denk volgende week ofzo ergens.. Volgens mij was het vorig jaar ook half sept.
Citaat:Geacht jurylid,
In goede orde hebben wij uw aanmelding voor de Z-juryopleiding ontvangen. Om dit moment zijn wij nog druk bezig om te controleren of alle aanmeldingen aan de toelatingsvoorwaarden voldoen. Wanneer u aan alle toelatingsvoorwaarden voldoet, wordt u uitgenodigd voor het assessment op zaterdag 1 oktober in Ermelo of zaterdag 15 oktober in Deurne. Volgende week laten wij uw weten of u uitgenodigd wordt voor het assessment.
Met vriendelijke groet,
Afdeling Opleidingen