Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Juventus schreef:ah dat knutsel je inderdaad zo in elkaar,.. heb nog zo'n plastic ding met knijpertje van een bijeenkomst laatst, zelf even wat kopieren KNHS logo,.. vind het er stukken beter uitzien.
Als je dan al wat op moet,...
miep1979 schreef:Juventus schreef:ah dat knutsel je inderdaad zo in elkaar,.. heb nog zo'n plastic ding met knijpertje van een bijeenkomst laatst, zelf even wat kopieren KNHS logo,.. vind het er stukken beter uitzien.
Als je dan al wat op moet,...
Maar mooi niet dat ik aan de knutsel ga omdat de KNHS het niet voor elkaar krijgt een duidelijk herkenbaar speldje te ontwerpen
Misschien nemen ze er wel een paar duizend af.
Suzanne F. schreef:Hey hey, ik riep maar wat he??![]()
Nou niet allemaal vallen over die 3,50.![]()
Trouwens, deze badge gaat wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang mee hoor.![]()
![]()
Even creabea zijn en je hebt hem geknutseld. Zal ik een proefexemplaar opsturen naar de KNHS? En als bijlage een offerte.Misschien nemen ze er wel een paar duizend af.
liesje23 schreef:Afgelopen zaterdag alleen de 'oude garde' met de speldjes op gezien.
Die maakt het vast niet uit dat er een gaatje in hun pak komt te zitten.
femiaans schreef:liesje23 schreef:Afgelopen zaterdag alleen de 'oude garde' met de speldjes op gezien.
Die maakt het vast niet uit dat er een gaatje in hun pak komt te zitten.
Ik kan het nog sterker vertellen, 1 van de oude garde vroeg afgelopen weekend waar mijn speldje was. Ja doei, die ga ik dus NIET op een leren jasje prikken...pfffffff