ok, ze vertelden het zo net alsof het andere jaren anders was
abcde
Geplaatst: 27-08-10 21:38
ik wil me eigenlijk ook wel opgeven voor de IM, Maar zit een beetje met de reistijd, een uur reizen vind ik eigenlijk niet echt fijn!! naast me werk. op welke avond zal het zijn is dat al bekend?
monique4
Geplaatst: 27-08-10 22:33
Heb de motivatie-brief geschreven, 1 A4 kantje is toch wel genoeg. Ik zie verder wel, wie niet waagt wie niet wint, ik ben benieuwd
Ik heb hem net ook geschreven, maar vond het wel moeilijk. Ik heb 2 A4-tjes, maar ben bang dat ik dan weer veel te veel heb gesnaterd. Brieven zijn vaak beter kort en bondig geloof ik.
monique4
Geplaatst: 27-08-10 22:52
Haha 2!! Ik vond het al moeilijk om er eentje vol te krijgen Wat ligt bij jou het dichtste in de buurt Urielle?
Mijne is ook krap een A4.. Ik houd het altijd liever kort en bondig, zodat het duidelijk blijft
Ik moest voor IL examen ook naar Wanroij, cursus was in Ermelo.. Iedere keer 5 kwartier rijden..
Elegant
Geplaatst: 28-08-10 12:10
Ik heb mij ook ingeschreven voor de jurycursus B/L. Ben in maart 21 geworden en ben Z1-startgerechtigd. Hoop ook dat ze me niet te jong/onervaren vinden. Mijn motivatiebrief is 3 alinea's lang, heb er wel 2 a4tjes voor gebruikt, maar een redelijk groot/breed lettertype; Comic Sans. Heb hem ook enigzins zakelijk opgezet, dus dan schiet het al lekker op met adressen, datum, aanhef enz.
Ben benieuwd, heb er in ieder geval zin in!
judithh
Geplaatst: 28-08-10 12:53
Wat een lange motivatie brieven.. Ik heb bij al mijn motivaties 10 regeltjes geschreven..misschien 1 meer of 1 minder maar was heel kort en bondig..en voor alle drie de jury opleidingen gewoon geselecteerd.
Er moet zo verschrikkelijk veel instaan vind ik! Je ervaring in de sport, hoeveel wil je jureren, wat vind je belangrijk bij het jureren, start je nu nog steeds, waarom denk je geschikt te zijn als jurylid... Ik ben echt wel benieuwd hoe mensen dat in een paar regeltjes kunnen proppen, ik ben gewoon te uitgebreid aan het vertellen denk ik? Ik heb van sollicitatiebrieven vroeger geleerd dat je dingen ook moet staven met concrete voorbeelden dus daar lijkt mijn motivatiebrief een beetje op
(maar ik ben ook niet zo'n goede ruiter, misschien dat het al makkelijker schrijft: "ik rijd nu mijn derde paard in de subtop, werk al zes jaar voor dieendie als stalruiter en heb een HBO-opleiding in de Communicatie, dus ik mag aannemen dat ik inmiddels weet hoe een L-proef eruit moet zien en kan dat ook netjes overbrengen", maar dan taktvol hahaha.)
Urielle
Geplaatst: 28-08-10 22:02
monique4 schreef:
Haha 2!! Ik vond het al moeilijk om er eentje vol te krijgen Wat ligt bij jou het dichtste in de buurt Urielle?
Ik verhuis binnenkort naar een plaatsje aan de Belgisch-Nederlandse grens, onder Roosendaal. Dus hoe zuidelijker hoe beter
njarco
Geplaatst: 02-09-10 07:14
Ik kreeg gisteren een brief van de knhs dat de 2 jaar jureren regel niet meer wordt gehanteerd en dat je kan opgegeven ookal heb je 1,5 jaar geleden de L curses gedaan.