echt als een banaantje door de baan). Gelukkig was de jury op dat moment bezig koffie van melk en suiker te voorzien, resultaat: 2x een 7 voor volte en overgang
Heb maar gewoon met een schijnheilige smile op mijn gezicht doorgereden
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
echt als een banaantje door de baan). Gelukkig was de jury op dat moment bezig koffie van melk en suiker te voorzien, resultaat: 2x een 7 voor volte en overgang

Relaxed schreef:kleinvosje schreef:Is zo, maar ik heb ook al wel eens secretariaten gehad die digitaal werkten, en dan gaat het ook niet uitkomen...
Hoe werkt dat dan? Gaan ze dan alle cijfers in excel oid zetten?Dan is de kans op fouten nog erg groot of je moet 3 x checken en dan is het nog erg tijdrovend..
superwoman schreef:_10_ schreef:
Moet de jury dan een heel verhaal op laten schrijven dat hij eerst overkruist sprong, jij hem terug nam en toen corrigeerde.
De korste weg voor de schrijver is iets in de trant van: draf of uit galop
Als jury ga je er ook wel een klein beetje vanuit dat de ruiter zelf ook wel weet wat er gebeurt is
Als je het kort wil houden, maak je er storing van.
Valt uit galop is wel heel erg fout, aangezien de ruiter hem zelf terug nam.
Ellebel schreef:Concours met twee banen met daartussen een soort wal. Paarden zagen elkaar dus net niet, maar je hoorde wel het paard aan de andere kant door de plassen stampen. Dat was toch echt te veel voor een op concours altijd al opgefokte Vos. Resultaat: ernstige bokpartij bij aanspringen in galop (kop tussen de voorbenen en volop die kont beide kanten op draaienecht als een banaantje door de baan). Gelukkig was de jury op dat moment bezig koffie van melk en suiker te voorzien, resultaat: 2x een 7 voor volte en overgang
) En daarna gingen we pas achterwaarts. De jury had de spaanse pas gemist, het publiek niet, die vonden het wel grappig.
Zelf moest ik ook wel lachen om die pony hoor. Het cijfer weet ik niet meer, een 6 of 7 was het dacht ik. Zonder commentaar. Relaxed schreef:Irma_Maandag schreef:Officieel moet een jury bij een gemist onderdeel niet "zet maar een 6-jee neer, ging wel netjes toch?" scoren, maar het gemiddelde cijfer van de proef tot dan aan toe. Is dit gemiddeld een 5, dan krijg je een 5 voor je onderdeel, is het gemiddeld een 7 dan behoor je een 7 te krijgen voor het "niet waargenomen" onderdeel. Is echter wel een schatting.
Best lompe voorbeelden, die hier en daar aan bod komen... wel grappig!
Die theorie heb ik echt nog nooit gehoord..
Fitzroy schreef:Hmm ... zou wel heel sterk zijn, als net dat gemiste onderdeel als enige van de proef super gaat. Er gaan dan vaak al wat mis in het algemene beeld als je alleen maar 5-en rijdt (bv. aanleuning) dus dat zal nooit op maar 1 onderdeel verbeterd zijn
kis6ireentje schreef:2 weken geleden van mijn paard afgestuiterd en een erg pijnlijke rug als gevolg. Rijden gaat gewoon goed alleen doorzitten (wat normaal al een aandachtspunt is) ging echt helemaal niet. Dat deed zo'n zeer. Had zondags wedstrijd, al betaald dus dacht ach rijden gewoon mee, B dus verlies hoef ik niet bang voor te zijn.
Ervoor gekozen om niet de halve volte door tezitten maar pas voor het aanspringen. Verwachte minimaal 2 vieren voor dit onderdeel maar had 6 en 7's![]()
De jury had het denk ik helemaal gemist!of me giga gematst
. 
Joki schreef:wel grappig al die fouten in je voordeel. Kennis van mij heeft toch een keer een onoplettende jury erg in haar nadeel gehad. Ze reed Z2 op trens, heeft ze op verschillende onderdelen een lager punt gehad met als commentaar teveel stanggebruik.

Joki schreef:wel grappig al die fouten in je voordeel. Kennis van mij heeft toch een keer een onoplettende jury erg in haar nadeel gehad. Ze reed Z2 op trens, heeft ze op verschillende onderdelen een lager punt gehad met als commentaar teveel stanggebruik.
Aranel schreef:Ik heb een keer het omgekeerde meegemaakt, ik kreeg een 0 voor een onderdeel dat ik wél getoond had
Ik ga ff alle reacties lezen, wel grappig