Ik heb mijn inschrijfformulier halverwege juli op de bus gedaan. Eigenlijk direct nadat ik het cursusplan had ontvangen. Zou zeggen dat ik nu toch wel een bevestiging zou moeten hebben. Maandag toch maar even bellen.
ik heb me opgegeven voor niveau 2 'met eigen rijden' in Nieuwe Pekela. ik had 5 dagen na mijn inschrijving via de pos mijn bevestiging binnen gekregen.
Renske_W - Niveau 2 met eigen rijden - Berghem Leviria - Niveau 2 met eigen rijden - Nieuwe Pekela Basic_ - Niveau 2 met eigen rijden - Haarlem Meryl - neveau 2 met eigen rijden - Norg
Anoniem
Geplaatst: 08-08-09 22:11
Ik ga in Oktober ook beginnen met de Orun basiscursus. Ik doe het via school in Houten. We hebben al selectiedag gehad, waarbij je moest rijden en stukje moest lesgeven, ging wel goed
Kleinuh_Sjam
Geplaatst: 09-08-09 19:29
Renske_W - Niveau 2 met eigen rijden - Berghem Leviria - Niveau 2 met eigen rijden - Nieuwe Pekela Basic_ - Niveau 2 met eigen rijden - Haarlem Meryl - Niveau 2 met eigen rijden - Norg Roxannev - Niveau 1 basis - Houten Kleinuh_sjam -Niveau 3 Dressuur met eigen rijden - Ermelo
Ik twijfel nog steeds of ik het zal doen.. Iedereen raad het me af namelijk. Zou het dan op maandagavond moeten doen, maar dat zou dan mijn enige vrije avond doordeweeks zijn.. Wordt dan idd misschien wel druk. Een avondje vrij is ook wel lekker. Maar het jaar erop moet ik stage lopen, dus dan wordt het hem helemaal niet denk ik... En ik stel het al zoo lang uit. Lastig
Of ik het niet te druk krijg en het er bij in schiet. Daar gaat het over.. Begin volgend jaar met fysiotherapie, maar ik doe de verkorte opleiding. 4 jaar in 3. Dus dat wordt al redelijk druk, daarnaast heb ik mijn eigen paard nog en rij ik zo nu en dan ook paarden voor anderen. Dinsdag tot donderdagavond werk ik of heb ik les. Dus maandag is mijn enige vrije avond. Daarom zeiden mijn ouders en paar vrienden dat het misschien niet verstandig is om het nu te doen.. Omdat het wel 20 weken is.. Maarja, wanneer anders. Altijd is het wel druk