Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Venetia schreef:Ach, en besef wel, die rassen hebben andere voordelen tov de KWPN-ers. Ze schrikken vaak minder, hebben meer balans bij een slechte bodem, en zijn gemakkelijker te rijden voor een minder ervaren ruiter.
Dat zijn ook belangrijke punten! Dat scoort ook, alleen op andere punten dan de KWPN-er.
Dat vergeten mensen met speciale 'ras'paarden vaak.
Venetia schreef:Ach, en besef wel, die rassen hebben andere voordelen tov de KWPN-ers. Ze schrikken vaak minder, hebben meer balans bij een slechte bodem, en zijn gemakkelijker te rijden voor een minder ervaren ruiter.
Dat zijn ook belangrijke punten! Dat scoort ook, alleen op andere punten dan de KWPN-er.
Dat vergeten mensen met speciale 'ras'paarden vaak.
liza van loon schreef:Hoorde van een vriendin die een keer moest schrijven dat ze moest opschrijven dat de ruiter moest afvallen.
leonieswenny schreef:k liep naar mijn proef naar de jury
zegt ze
ik heb geen commentaar.
je leest het wel.
:S
dolor schreef:oei, das wel erg banketstaaf. maar goed dat ze op die manier terug reageren. niet op de kast gejaagd, maar gewoon zeggen waar het op staat. klasse. van die vrouw dan he, niet van de jury.
_Inga schreef:Maaruh ergenis 2 daar adviseerde ze een witte string? Dan loop je nog meer voor gek yoh!!! Mijn advies, een huidskleurige
dolor schreef:ja dus banketstaaf.