Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ayhno schreef:natuurlijk ziet een jury graag actieve paarden en een happy athlete,
maar niet iedereen heeft een mooie Krack.
en dat word vaak wel vergeetn
MlieZ88 schreef:Goh,
ik wil volgend jaar proberen om wedstrijdne te gaan rijden met Belgisch trekpaard.
maar eerst ondelringe wedstrijden omdat ik inderdaad bang ben dat er raar naar ons word gekeken, en dan bedoel ik echt niet alleen de jury, want vooral de ruiters kijken je ,naar mijn gevoel, vaak aan alsof je niet spoort.
en kijk eens naar clydesdale henst Max!!! ik vind het juist geweldig als een paard dat er totaal ne voor gebouwd is toch de wilskracht opbrengt om zo te werken voor zn baas!
ik vind het wel mooi hoor! maar een mooi dresuurgefokt paard blijf ik ook mooier vinden, maar ja... je kan niet alles hebben
Dniekje schreef:Ik zag laatst een artikel in de paard en sport. iemand had ook een koudbloed, die reed super proeven, maar geen wp'en.
Er stond als antwoord bij dat de jury's het meer op prijs stellen als er een getallenteerd paard in de ring komt.
Belachelijk maar goed.
Dniekje schreef:Ik zag laatst een artikel in de paard en sport. iemand had ook een koudbloed, die reed super proeven, maar geen wp'en.
Er stond als antwoord bij dat de jury's het meer op prijs stellen als er een getallenteerd paard in de ring komt.
Belachelijk maar goed.
Citaat:o nice! en wat waren je opunten?[/
Scum schreef:Dniekje schreef:Ik zag laatst een artikel in de paard en sport. iemand had ook een koudbloed, die reed super proeven, maar geen wp'en.
Belachelijk maar goed.
Dat vind ik helemaal niet belachelijk. Natuurlijk is het als jury fijn als er een getalenteerd paard in de ring komt.
Scum schreef:Dat heb ik nergens gezegd. Er staat dat juryleden het wel fijn zouden vinden als er een getalenteerd paard in de ring komt, en dat dat belachelijk zou zijn.
Als ik zit te jureren geniet ik van een getalenteerd paard als die ook nog eens een mooie proef loopt. En over het algemeen zijn koudbloeden nou net iets minder getalenteerd voor de dressuur.