Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
I_Moondance schreef:Wat dom vn Kinuh ben je niet naar het secetariaat gegaan?
leonieswenny schreef:k liep naar mijn proef naar de jury
zegt ze
ik heb geen commentaar.
je leest het wel.
:S
leonieswenny schreef:k liep naar mijn proef naar de jury
zegt ze
ik heb geen commentaar.
je leest het wel.
:S
Esperanca schreef:Eh Cinzano, vroeger deed men dat wel, hoor, alleen nu niet meer. 't Zou veel beter zijn als de ruiter het na elke proef zou horen zoals vroeger, wordt het een beetje onderbouwd door de jury en hoor je wat ze precies zouden willen zien.
Cardy schreef:In mijn M-proef stonden de volgende dingen:
- stokt (was bij een overgang)
- doorspringen (bij een gebroken lijn in galop)
En nog zulke dingen, hierbij heb ik echt zoiets van.. wat heb ik hier nou weer aan? Want o.a. bij de overgang ging het super netjes, overgang ging aardig vloeiend..
En doorspringen? :S
Ook bij mijn links/rechtsomkeert in galop moest ik tot de ac-lijn rijden, en ik weet 200% zeker dat ik dat heb gedaan...
kinuh schreef:Wat ik vandaag had vond ik helemaal raar.
Ik reed in de buitenring op erg hobbelig grasveld en reed dus wat voorzichtiger (volgende week krijgtie zn ijzers pas)
Iedereen keek goed uit want een aantal paarden hadden zich al lelijk bezeerd door de kuilen.
Toen ik bijna klaar was met de proef moest ik A afwenden tussen X en G halthouden en groeten. Hij stond netjes vanuit een actieve, ontspannen en aanleunende draf stil. Maar ook hier zat een kuil en met 1 voorvoetje zakte hij ietsje door. Verder corrigeerde hij zichzelf goed en bleef netjes met hoofdje laag + vierkant stil staan.
Stond er eerst een 7, doorgekrast naar een 4 omdatie struikelde met voorvoetje. Echt belachelijk.
vanitymay schreef:jaren terug reed ik mijn eerste wedstrijd, was toevallig een eigen concours van de club maar wel officieel, met mijn toenmalige haflinger. het commentaar die ik na de proef kreeg die overigens normaal gesproken echt wel een winstpunt had verdient gezien er geen fouten in zaten en alles netjes liep was duidelijk:
tja het is een haflinger he?
de beoordeling zat ver onder een winstpunt terwijl dat echt niet verdiend was..ik ben zelf erg kritisch en weet wat die proef waard was...
de volegnde wedstrijden die echt niet veel anders verliepen haalde ik keer op keer winstpunten en ben binnen 2 jaar m1 geworden met dezelfde haf..lol
gelukkig was mijn moeder in die tijd zelf wedstrijdsecretaresse en heeft die man nooit meer uitgenodigd..