Mede wedstrijdsecetariaten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Flower033

Re: Mede wedstrijdsecetariaten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 23:08

Als de binnenbaan qua bodem beter is dan de buitenbaan☺️

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 23:10

Hier in Brabant heb je zo gigantisch veel goede buiten accommodaties.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 10:51

Iemand hier weet dit wel. Nu heb ik 6 meetmomenten in mijnknhs staan maar ik kan alleen via het menu beheer inschrijvingen de inschrijvingen van de eerste goedkeuren. Hoe kom ik nou bij de volgende? Ik keur namelijk nu alleen de eigen leden goed, de rest moet wachten of er plek is.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 10:54

Mmmm ik weet dat. Het nieuwe systeem is niet zo handig, maar ik moet dat even met een plaatje uitleggen en dat lukt me nu niet.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 11:02

irritante is al dat ik niet op het eerste gezicht kan zien wie lid is, maar goed ik ken de meeste namen wel. Ik moet het paard/pony aanklikken om te zien van welke vereniging ze zijn.

Het gaat wel hard, bij allemaal al meer dan de helft vol.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 11:04

Oh het is gelukt, ik pas de datum aan en selecteer dan de bovenste in het menu wedstrijd en dan krijg ik m wel!

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 13:35

Klopt! Maar hoe het voorheen was was het zeker eenvoudiger!

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 14:54

Vraagje, want ik twijfel.

Ik heb 2 amazones die zich ingeschreven hebben voor mijn 'wedstrijd'. Ze starten beide op hetzelfde paard en rijden beide Z1. Nu willen ze beiden 2 proeven rijden en loopt het dier dus 4 Z1 proeven.

Mag dit?

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 14:57

Dat mag. Er moet wel een bepaalde tijd tussen de 2 combinaties in zitten. Ik dacht 6 anderen, maar dat staat ergens in het reglement.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 14:58

'Start het paard tweemaal met twee verschillende amazones/ruiters in dezelfde dressuurproef, dan moet
tussen deze twee starts een tijdsverloop liggen van minimaal dertig minuten.'

Dit heb ik inderdaad gevonden. Begrijp niet goed dat je dat moet willen maar oké.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 14:59

Voor een B of L proef is dat nog wel te doen. Een Z proef is echt wel een inspanning. Zelf zou ik daar niet voor kiezen.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 15:01

Scum schreef:
Voor een B of L proef is dat nog wel te doen. Een Z proef is echt wel een inspanning. Zelf zou ik daar niet voor kiezen.

Ik ook niet, vind 4 Z1 proeven wel een beetje te gek.

Riaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 15:22

Ik vraag me af of je dat als vereniging wel moet willen omdat je dan ook dus continu meerdere mensen op je terrein hebt staan die moeten wachten die 30 minuten.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 15:30

Riaa_ schreef:
Ik vraag me af of je dat als vereniging wel moet willen omdat je dan ook dus continu meerdere mensen op je terrein hebt staan die moeten wachten die 30 minuten.

Ze komen met zijn tweeën dus dat is geen probleem.
Je hebt er dus juist minder verschillende mensen door op wedstrijd.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 15:33

Ik heb dat wel gedaan met die van ons en moeder, maar wij startten b en later b en l1/L2. Z1 lijkt me ook wat zwaar dan, maar goed.

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-20 19:18

ik ben van mening dat wij als secretariaat of vereniging niet het recht hebben om te bepalen of het voor het paard te doen is om 4x een Z1 proef te starten.
Ik zou wel als persoon vragen of het niet wat zwaar is om 4 Z1 proeven te rijden. En vragen of het niet verstandiger is dat ze beide maar 1 proef starten.
Maar als ze willen dat ze beide 2 proeven starten dan zet ik ze gewoon zo op de lijst

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 19:21

Daar sta ik hetzelfde in...
lastig iets, mocht dat paard eerder lichte tour oid gelopen hebben is het qua moeilijkheidsgraad voor het paard wellicht weer anders.

Wij hebben ons eerste meet moment gepland, in eerste instantie alleen voor onze eigen leden. Ben benieuwd!

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-20 19:28

Waarom kiezen jullie voor alleen leden?
Hebben jullie zoveel leden die bij jullie starten?
Of draaien jullie dan maar een halve dag?

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 19:40

ponyparadijs schreef:
ik ben van mening dat wij als secretariaat of vereniging niet het recht hebben om te bepalen of het voor het paard te doen is om 4x een Z1 proef te starten.
Ik zou wel als persoon vragen of het niet wat zwaar is om 4 Z1 proeven te rijden. En vragen of het niet verstandiger is dat ze beide maar 1 proef starten.
Maar als ze willen dat ze beide 2 proeven starten dan zet ik ze gewoon zo op de lijst

Ik zet ze er ook gewoon op. Eigen keuze die ze hierin maken.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 19:47

Bijzonder idd maar ach zo zwaar is een proefje nou ook weer niet en ik neem aan dat ze beiden ook geen 3 kwartier losrijden.

Ik word overspoeld met Z combinaties die willen rijden. Die laat ik dus ook maar voor gaan want B t/m M hadden al de mogelijkheid om online te starten. Het wordt wel een beetje puzzelen want ik begin al vol te raken. Wij zijn echt de enige in een omtrek van ongeveer 30 km. En dan lees ik ook nog dat de dichtstbijzijnde, das Ridderkerk, gesloten is vanwege Droes.

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 20:14

ponyparadijs schreef:
Waarom kiezen jullie voor alleen leden?
Hebben jullie zoveel leden die bij jullie starten?
Of draaien jullie dan maar een halve dag?

We hebben veel leden op de locatie zelf en omdat we op het moment eigenlijk niet op extra mensen op het terrein zitten te wachten, doen we het voor nu even zo.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 20:47

Nou ik geef eigen leden voorrang omdat ik maar 30 starts per meetmoment kan hebben. Dus zoveel zijn dat er niet en aangezien we zelf al ruim 100 leden hebben, gaat dat wel hard. Ik heb m wel opengesteld voor mensen van buitenaf en daardoor geef ik nu de Z ruiters voorrang, ook al zijn die niet direct van de eigen vereniging.

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 22:03

Wij hebben na een week nog steeds geen reactie van de gemeente -O-

Vanmiddag al achteraan gebeld, ze zouden het doorgeven.. morgen maar weer bellen dus. Wordt zo steeds krapper om alles te organiseren.

Riaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 16:01

xx_Irisje schreef:
Wij hebben ons eerste meet moment gepland, in eerste instantie alleen voor onze eigen leden. Ben benieuwd!

Wij ook voor onze eigen leden, maar dat komt meer omdat we vanuit de gemeente niet voor mensen van "buitenaf" mogen doen, heel krom, maar goed we laten het voor nu maar even zo...

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 19:42

Riaa_ schreef:
xx_Irisje schreef:

Wij ook voor onze eigen leden, maar dat komt meer omdat we vanuit de gemeente niet voor mensen van "buitenaf" mogen doen, heel krom, maar goed we laten het voor nu maar even zo...

Het is in elk geval iets toch?

Wij hebben het vergelijkbaar. Zitten op defensie terrein en die zitten er op het moment ook niet op te wachten.