Ja. Meestal wordt er voor de zomer een nieuwe cursus uitgeschreven, waarna je tot eind augustus in kunt schrijven. Als je voldoet aan de eisen wordt je uitgenodigd voor een assessment.
Shoran123
Geplaatst: 24-02-13 19:25
Evony schreef:
Januari volgend jaar.
Net te laat dus... Jammer! Had gehoopt dat ze hem meerdere keren per jaar uitschreven, net zoals de ORUN. Ach, dan maar in september ORUN 3 gaan doen.
Meeste weet ik denk ik wel maar maak me zorgen dat ik het woensdag allemaal weer kwijt raak. De gangen krijg ik echt niet in mijn kop. Heb op de oruncursus het ook wel gehad maar het blijft lastig te onthouden.
roosje78
Geplaatst: 25-02-13 16:37
Vind ze, gelukkig, vrij logisch. Het skala lukt me ook, alleen de term ontwikkeling draagkracht blijf ik vergeten
The_Stig
Geplaatst: 25-02-13 16:55
27 Maart kom ik in Vorden met één van mijn paarden een L2 proef rijden op het examen. Heb er zin in, voor mij de eerste keer dat ik aan zoiets deelneem en ben erg benieuwd
Leuk Hunter87! Je zal me wel makkelijk herkennen, een lange jongen op een kleine drukke donkerbruine/zwarte merrie Hoeveel mensen zitten er eigenlijk in jouw groep Hunter87?