Woensdag is het zo ver en ik ben doodsbenauwd. Heb me geloof me alleen vandaag al 12x afgevraagd waarom ik dit doe in godsnaam. Ik ga vast alles vergeten door de zenuwen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Interactie met de ruiter. Veulen84 schreef:Thanks, dat is een goeie. Hier maakt iedereen me gek met opmerkingen als... Laat geen stilte vallen. Meer dan 10 seconden stilte is fout.
LiVetime schreef:Veulen84 schreef:Thanks, dat is een goeie. Hier maakt iedereen me gek met opmerkingen als... Laat geen stilte vallen. Meer dan 10 seconden stilte is fout.
Luister hier echt niet naar hoor! Als je een stilte laat vallen en de ruiters observeert ondertussen dan is dat juist een teken dat je alles in je opneemt wat er gebeurd en vervolgens weer een gerichte vraag kunt stellen. Dat gaat niet als je maar door ratelt.
@Snow_Feather.. Aha.. ja dan begrijp ik het wel.
Snow_Feather schreef:Ja kloptmaar zo sterk gaf ze ook niet les
Zij had er natuurlijk ook op moeten letten.. En de beoordeler is zelfs nog met haar naar de hindernis gelopen om te vragen of ze ook iets aan de hindernis zag
En toen zei ze nee! Zelfs aan de kant hebben we geprobeerd te seinen
Beetje jammer, maar goed
Veulen84 schreef:Inderdaad een goede tip, dat vult de eventuele stilte wat.
Maar ik ga van zenuwen vaak ratelen en met stem gaat heel hoog dan, ben bang dat dat ook gaat gebeuren. En dat ze dan dus niks meer verstaan enzo.

Snow_Feather schreef:Ja kloptmaar zo sterk gaf ze ook niet les
Zij had er natuurlijk ook op moeten letten.. En de beoordeler is zelfs nog met haar naar de hindernis gelopen om te vragen of ze ook iets aan de hindernis zag
En toen zei ze nee! Zelfs aan de kant hebben we geprobeerd te seinen
Beetje jammer, maar goed
HTM schreef:nog 1 dagje, dan mag ik ook...
Ben nu kei zenuwachtig aan het worden, en krijg die beengebreken maar niet in mn hoofd....
Nikie1995 schreef:pppfff... voor mij nog 3 weken.... 23 mei ben ik aan de beurt! Gelukkig nog 3 keer cursus voordat het zover is... Het meest benauwde ben ik toch voor de springles... Ik houdt jullie op de hoogte!