@assjemenou op woensdagavond is de cursus in Oirschot @nen ben jij Madeleine? Heb je ooit gejureerd volgens mij in Overasselt haha nu zijn we collega's
asjemenou
Geplaatst: 19-12-10 21:39
judith1978 schreef:
@assjemenou op woensdagavond is de cursus in Oirschot
Je deed de M cursus toch?
De L cursus is ook op woensdag in Oirschot, en de rijvereniginglessen ook. De manege is groot, maar dat wordt wel heel druk.
Ik moet ook naar Oirschot voor mij anderhalf uur rijden! pfff! maar wel veel inderdaad 2 cursussen en lessen daar?!! of worden de L en M samen gegeven?
Wij (M cursus ) moeten om 19.30u. Jeetje wat een drukke bedoeling daar zeg ben er met de bijscholing afgelopen oktober ook geweest toen waren ze achteraan in de bak ook aan het lessen.
Maar dat was niet eens de rijvereniging, dat waren gewoon mensen die vrij kwamen rijden. De rv was toen in de kleine bak.
Op zich is er wel plek voor drie groepen, alleen kun je dan nergens meer losrijden. En dan is er ook nog het opbouwen voor de Jumping waardoor de halve bak vol zooi ligt.. Ik zal eens vragen of onze lessen zowiezo wel doorgaan. Vorige keer dat ik het vroeg zeiden ze dat er dit jaar geen cursus was. (het is toch gewoon in manege t vierspan?)
@judith1978 : Ja ik ben inderdaad Madeleine! Heb idd regelmatig gejureerd in Overasselt. Ben er zelf altijd lid geweest en heb een aantal jaar lesgegeven bij de pony's, dus bekend terrein voor mij. Leuk, zie ik je in januari!
barabas
Geplaatst: 20-12-10 13:46
M cursus in Lunteren bij stal de Nieuwe Heuvel, hengstenhouderij pensionstal en een mange erbij geloof ik. Ik hoop eigenlijk dat vandaar uit wat mensen geregeld kunnen worden om voor te rijden. Had wel al mensen geplost in mijn omgeving maar of ze naar lunteren willen komen... Maar een paar van die dekhengsten in de ring moet toch best leuk beoordelen zijn!!
weet iemand of de locatie rhenoy ook pensionklanten heeft ? misschien kunnen we alvast een oproep laten ophangen daar in de kantine ? ik krijg ook met geen mogelijkheid mensen helemaal die kant op.........................altijd weer een probleem om voor combinatie's te zorgen.
Ik kreeg bij de IL ook geen combinaties mee en toen was het maar een uur rijden, nu minimaal anderhalf uur.... Iedereen vindt het van tevoren leuk en wil mee, maar vaak haken ze toch af....
Salarisverhoging, mooi zo
De startcoupons etc. zijn ook weer duurder geworden. En weet je wat ik echt belachelijk vindt? Ik bestel ze nu en omdat ze pas in januari 2011 worden verstuurd moet ik al het tarief van 2011 betalen... Gaat me niet op die paar centen, maar raar is het wel toch?