Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Somebody_ schreef:LuckySil schreef:Ja ik
Ze vragen de onderdelen van het hoefijzer en de hoefnagel.
Ook harde/zachte beengebreken geloof ik.
Verder weet ik het niet meer
Maar ik weet niet of de vragen hetzelfde zijn
Ik ga trouwens 12 maart mijn herexamen van het lesgeven doen..
Ik moet helemaal naar leusden!! (en woon in de buurt van gouda..)
Ik heb ook nog geen paard + ruiter gevonden helaas..
het is op een doordeweekse dag, dus de meeste moeten werken, of het paard/ruiter is helaas niet geschikt, of ze hebben geen trailer, of geen rijbewijs ervoor..
Hoop dat ik mn herkansing kan doen, maar ik zie het somber in!
Kon je niet naar Vlaardingen dan? Er is namelijk bij ons al iemand uitgevallen.. Er zou bij ons ook een herexamen persoon komen, dacht ik, en dat is voor jou toch dichterbij dan Leusden! Ik heb ook nog niet combinatie, maar bij een noodsituatie neem ik mijn moeder mee, met mijn eigen paard, zijn geen springtoppers, mijn paard iig niet, die gooit alles om, maar in nood is alles goed, toch. haha!

kaatje77 schreef:@Lucky, je kunt via bokt een oproep doen.

LuckySil schreef:Ik ga trouwens 12 maart mijn herexamen van het lesgeven doen..
het is op een doordeweekse dag, dus de meeste moeten werken, of het paard/ruiter is helaas niet geschikt, of ze hebben geen trailer, of geen rijbewijs ervoor..
terorita schreef:'k heb ook post van knhs examen theorie
bunschoten,leusden en woudenberg gangers doen theorie examen in achterveld

Somebody_ schreef:LuckySil schreef:huh wat raar :S
de datum die ze mij hebben gegeven is 12 maart.. *gaat het even nachecken*
*Edit- ja 12 maart om 10 uur in Leusden
Zijn dat dan niet alleen herexamens, speciaal voor mensen die het opnieuw moeten doen?
LuckySil schreef:Ja ik
Ze vragen de onderdelen van het hoefijzer en de hoefnagel.
Ook harde/zachte beengebreken geloof ik.
Verder weet ik het niet meer
Maar ik weet niet of de vragen hetzelfde zijn
Ik ga trouwens 12 maart mijn herexamen van het lesgeven doen..

Heb gisteravond een uur dressuur/springles gegeven, aan lesklantjes. Ging eigenlijk wel erg lekker, alleen de 'omgang met materiaal' moet nog iets soepeler
, daaraan merk ik wel dat ik wat minder spring/omga met hindernissen. Somebody_ schreef:alleen de 'omgang met materiaal' moet nog iets soepeler, daaraan merk ik wel dat ik wat minder spring/omga met hindernissen.
acacia schreef:Somebody_ schreef:alleen de 'omgang met materiaal' moet nog iets soepeler, daaraan merk ik wel dat ik wat minder spring/omga met hindernissen.
zo, dat moet toch even vliegensvlug he ?![]()
Je hebt maar 10 minuten, kan moeilijk 5 minuten aan het bouwen zijn....eigenlijk vind ik dit het ergst van alles.....maargoed, we oefenen stug door tot 24 april....
Beetje lomp dus eigenlijk. Ik help nu iedere 2 weken bij de springles van mijn Orun-instructeur met bouwen, ed. En ik geef zelf eens per 2 weken ongeveer een springles om te oefenen, dus ik hoop dat het nog goed gaat komen voor 20 april.
We houden hoop, hahaha! 
)
) mee trainen de komende tijd om mijzelf meer bekend te maken met deze doelgroep en welke wensen en behoeftes zij hebben met rijden.

2see schreef:zijn er nog mensen die toevallig wat theorie examen vragen weet.![]()
bijvoorbeeld van vorig jaar???![]()
![]()
![]()